Portada Sociedá Los siete nuevos vehículos de los Bomberos del Principáu estrenen retulación n’asturianu

Los siete nuevos vehículos de los Bomberos del Principáu estrenen retulación n’asturianu

by asturnet

La llingua asturiana llega a los servicios d’emerxencia. Siete nuevos vehículos del parque móvil de los Bomberos del Principáu, con sé en Llanera, incluyen por primer vegada retulación billingüe n’asturianu y castellán y estrenen la denominación ‘Bomberos d’Asturies’. En total, trátase de dos furgones y cuatro autobombes nos que’l Gobiernu autonómicu invirtió un millón d’euros.

La nueva retulación en llingua asturiana apaez de mou visible y nel tipu de lletra corporativa del Principáu nos llaterales de los vehículos, tal como se pue apreciar, de forma ampliada, calcando enriba de la imaxe de la drecha. La presencia de la nueva denominación ‘Bomberos d’Asturies’ aportará a toles zones del Principáu, yá que les xunidaes móviles tendrán les sos respectives bases nel centru, l’oriente y l’occidente.

Asina, Avilés acoyerá una ambulancia multisocorru y una autobomba urbana pa estinción d’incendios, mientres que’l segundu d’esos vehículos permanecerá en Llanera. Villaviciosa contará con otra nueva ambulancia, y Tinéu, Cangas de Narcea y Cangues d’Onís repartiránse los tres camiones d’estinción d’incendios forestales.

El conseyeru de Xusticia, Seguridá Pública y Relaciones Esteriores, Francisco Javier García Valledor, presentó los nuevos vehículos el pasáu llunes nel trescursu d’un actu en Llamorgal, pero la información sobro la retulación n’asturianu nun trascendió hasta güei.

Tamién te podria gustar