Portada Sociedá L’Academia y Llangréu roblen un conveniu que garantiza la normalización llingüística nesti conceyu “modélicu”

L’Academia y Llangréu roblen un conveniu que garantiza la normalización llingüística nesti conceyu “modélicu”

by asturnet

L’Academia de la Llingua Asturiana y el Conceyu de Llangréu firmaron esti miércoles un conveniu “col envís de contribuir a la normalización social del usu del asturianu nel conceyu de Llangréu, y especialmente nel de la so alministración local” convirtiendo a l’Academia nel muérganu asesor cimeru nel ámbitu llingisticu nel conceyu llangreanu, calificáu de modélicu pola Presidenta de l’Academia, Ana Cano, nel actu nel que roblaba’l conveniu cola alcaldesa de Llangréu Esther Díaz García.

La firma tuvo llugar a les 13,30 hores nel salón d’Actos de la Casa Conceyu y cuntó cola presencia d’Esther Díaz García, Alcaldesa de Llangréu, Ana María Cano González, Presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana, y Eloy Antuña, responsable de la Oficina de Normalización de Llangréu.

La firma d’esti conveniu de collaboración aprobóse por unanimidá de tolos grupos políticos del conceyu en comisión de Cultura, Turismu y Política Llingüística pa dempués recibir tamién el preste en Xunta Gobiernu del conceyu de fecha 22 de xineru de 2008.

Ayuntamientu y Academia comprométense por esti conveniu a collaborar en materia de normalización social del asturianu cola puesta en marcha de midíes afayadices qu’aseguren el respetu de los derechos llingüísticos de tolos ciudadanos y ciudadanes del conceyu. L’Ayuntamientu comprométese a seguir nel camín de la normalización tanto na Toponimia, oficializada dafechu hai poco como nel ámbitu de la comunicación na qu’ufierta mucnhes campañes davezu n’asturianu dafechu. Y l’Academia, amás de garantizar l’asesoramientu en tou tipu d’estayes ufre una coleición completa de les sos publicaciones pala Casa de los Alberdi, que sedrá inaugurada na primavera como centru de cultura empobináu a la llingua y la cultura tradicionales.

L’Ayuntamientu de Llangréu, dicen los sos responsables “sigue faciendo apueste pola normalización de la Llingua Asturiana y pola consideración de la institución como axente dinamizador del procesu de normalización y promoción del usu del asturianu nel ámbitu del conceyu”.

Tamién te podria gustar