Portada Conceyos La Mancomunidá de la Sidra celebra’l Día les Lletres con pan

La Mancomunidá de la Sidra celebra’l Día les Lletres con pan

by asturnet

El Serviciu de Normalización Llingüística de la Mancomunidá de la Comarca la Sidra, en xunto cola asociación “La Compaña del Ronchel”, de Villaviciosa, va entamar otra vuelta’l repartu de 5000 lletres de pan pa conmemorar el Día de les Lletres Asturianes. Esta iniciativa entamóla nel añu 2004 l’asociación maliaya “La Compaña del Ronchel”, pal ámbitu del conceyu de Villaviciosa, y desde l’añu pasáu faise cargu d’ella la Mancomunidá, que la estiende a tol ámbitu de la Comarca la Sidra.

Ye, según los sos organizadores, una actuación que “cuntó con gran aceptación n’anteriores ediciones” y a la que se pretende da-y continuidá, “como forma de promoción del Día de les Lletres Asturianes a nivel comarcal, y de revalorización de la nuestra hestoria lliteraria”, afirmen.

Esti añu, el poema escoyíu p’acompañar a les lletres de pan ye “Como palombes lloques”, del poeta maliayu Xose Manuel Valdés Costales, siguiendo la llinia d’aprovechar un día tan señaláu pa esparder la obra d’autores llocales.

Les lletres de pan, acompañaes pol poema, repartiránse per escueles, institutos, cases de cultura, ayuntamientos y chigres de los seis conceyos qu’integren la comarca, col envís de llegar al mayor y más variáu númberu de xente posible.

Tamién te podria gustar