Portada Convocatories Gozón y Samartín del Rei Aurelio celebren la Selmana de les Lletres Asturianes

Gozón y Samartín del Rei Aurelio celebren la Selmana de les Lletres Asturianes

by asturnet

Redacción.

Güei na Casa Cultura ‘La Escribana’ en Gozón, va celebrase un taller de monologuismu pa neños de los IES de Lluanco y Candás de nueve la mañana a tres de la tarde. Yá pela tarde, na Casa de la Mocedá en Sotrondio va celebrase la presentación del segundu númberu de la revista Formientu, cola participación del escritor Chechu García, el responsable del Serviciu de Normalización Llingüística del conceyu, Pablo Rodríguez Medina y dalgunos autores d’esti segundu númberu. L’actu va entamar a les seis y media la tarde.

Ayeri en La Pola Siero, la xornada tuvo dedicada a los neños del conceyu, cola organizción pol coleutivu ‘El Llar’ d’una yinkana lliteraria y la presentación del segundu númberu de la revista Formientu na Casa Cultura, arropada pol músicu Nacho Fonseca y los escritores Xuan Santori, Sidoro Villa, Ruben Sánchez Antuña, el responsable del Serviciu de Normalización Llingüística de Siero, Xose Firmu, el direutor de la publicación, Inaciu Galán y dellos autores de la revista, ente los que taben Diego Aldebarán, Sergio Gutierrez, Ruben d’Areñes, Xaime Llope y Jorge Fernández.

Mañana, nel Teatru Municipal de L’Entregu, a les siete y media la tarde va facese una llectura dramatizada del testu de Pablo Rodríguez Medina, ‘El Santu’, a cargu del coleutivu sociocultural de muyeres ‘Les Filanderes’.

Tamién te podria gustar