Portada Sociedá El procesu pa recuperar la toponimia tradicional algama yá a la mitá de la población asturiana

El procesu pa recuperar la toponimia tradicional algama yá a la mitá de la población asturiana

by asturnet

La mitá de la población d’Asturies recuperará darréu la toponimia tradicional de los conceyos nos que vive. La suma de Gozón a la llista d’otros once municipios que solicitaron hasta agora l’acción de la Xunta Asesora de Toponimia pa oficializar los topónimos tradicionales eleva a mediu millón el númberu d’asturianos directamente implicaos nel ‘rescate’ de los nomes tradicionales de llugar.

Tala cifra, estrayida del últimu padrón municipal d’habitantes actualizáu pol Institutu Nacional d’Estadística n’abril pasáu, supón aprosimadamente la mitá de la población total d’Asturies, qu’a finales de 2003 calculábase en poco más d’un millón d’habitantes.

A la disposición inicial de los conceyos que representen al 50 por cientu de los asturianos tien que responder agora la Xunta de Toponimia, que prevé cellebrar la so prósima xuntanza de trabayu el prósimu 23 d’agostu y que ve cómo se-y acumula’l llabor enriba la mesa: L’organismu iguó yá los espedientes toponímicos de Carreño y El Franco, revisará agora el de Llanes y tien pendiente resolver los de Mieres, Casu, L.lena, Llangréu, Xixón, Castrillón, Ayer, Siero y Gozón.

La Xunta Asesora de Toponimia del Principáu d’Asturies, organismu ensertáu nel organigrama de la Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu, analizará la conveniencia de tramitar de forma conxunta los espedientes toponímicos de Gozón y Carreño, al tar integraos dambos conceyos nuna entidá alministrativa supramunicipal, la Mancomunidá del Cabu Peñes.

Tamién te podria gustar