Portada Educación El Principáu apurrirá 10 millones más hasta 2018 a la Universidá y garantiza’l preciu les matrícules

El Principáu apurrirá 10 millones más hasta 2018 a la Universidá y garantiza’l preciu les matrícules

by asturnet

El Gobiernu asturianu y la Universidá d’Uviéu roblaron güei el conveniu marco de financiamientu estable pa los próximos cuatro años (2015-2018) que va suponer 10 millones más de sofitu económicu hata 2018 y va dexar l’afitamientu la plantiya de la institución académica, qu’anunció la convocatoria de quince places pa nuevos docentes. El presidente del Principáu, Javier Fernández, y el rector de la Universidá d’Uviéu, Vicente Gotor, roblaron esti alcuerdu nun actu nel que’l xefe del Executivu asturianu anunció la so voluntá de caltener “conxelaos los precios públicos na primer matrícula”.

El Conseyu de Gobiernu aprobó’l pasáu 14 de xineru l’aportación de diez millones d’euros pa los cuatro próximos años pa que la Universidá faiga frente a los sos pagos al personal y beques, principalmente.

Dientro del alcuerdu hai una aportación de 1,2 millones con cargu a 2014 pa que la Universidá reponga’l 50 per cientu de los profesores que se xubilen, lo que la dexará la contratación de quince nuevos docentes nuna convocatoria anunciá por Gotor pa dempués de Selmana Santa.

“Un alcuerdu bien importante que, anque nun cumple toes los prestos del equipu rectoral a lo menos salva la nuesa mayor prioridá, el relevu xeneracional y l’afitamientu de la plantiya”, sorrayó Gotor.

Pela so parte, el presidente del Principáu destacó que mientres el so mandatu cumplió col so compromisu de buscar una solución estable pa garantizar el financiamientu de la Universidá d’Uviéu nunos momentos, según aprofió, “d’escasez presupuestaria”.

“Toi convencíu de qu’esti alcuerdu, magar les sos llimitaciones, respuende al oxetivu deseyáu. Va Ser bonu pa la Universidá, pa los sos profesionales y los sos estudiantes y, por tanto, positivu pa tolos asturianos”, dixo’l rector.

Al so xuiciu, el conveniu “ufierta seguridá económica a la Universidá, ameyora la planificación del funcionamientu de la educación cimera y amonta les partíes destinaes a les beques y ayudes pa los estudiantes, na midida na que s’alce la capacidá de gastu de los presupuestos del Principáu”.

Fernández resaltó qu’esti alcuerdu añede “un nuevu finxu, porque refuerza l’apueste materializáu nos presupuestos p’anguaño, qu’inclúin, namá nel ámbitu de la conseyería d’Educación, más de 126 millones pa la Institución”.

Tamién te podria gustar