Portada Lliteratura El gallegu José María Merín algama’l Premiu Nacional de les Lletres

El gallegu José María Merín algama’l Premiu Nacional de les Lletres

by redacción asturnews

Gallego de nacencia y lleonés de corazón, l’escritor y académicu José María Merín ganó esti xueves el Premiu Nacional de les Lletres Españoles 2021, no que ye una reconocencia a la so maestría na lliteratura fantástica.

L’autor, que recibió la noticia de la so reconocencia trabayando, dixo que se siente “bien emocionáu” por esti premiu “absolutamente inesperáu”, un galardón que considera “el premiu final” y que-y llegó a los sos ochenta años con una obra terminada, magar anunció que va sacar una novela l’añu próximu.

Merín felicitóse tamién porque’l premiu reconoza a la lliteratura fantástica, un xéneru que se fixo de menos mientres enforma tiempu”, daqué que diz nun entender porque “ye una parte importante de la imaxinación y del mundu de la ficción”.

Merín nació n’A Coruña en 1941, anque se-y identifica con Llión, pos ellí vivió un llargu periodu de la so vida, hasta que se treslladó a Madrid, un autor que xune esti galardón, dotáu con 40.000 euros, a reconocencies como’l Premiu Nacional de Narrativa y Premiu Nacional de la Crítica, ente otros.

El Premiu Nacional de les Lletres Españoles estrema’l conxuntu del llabor lliterariu, en cualesquier de les llingües españoles, d’un autor o autora española, que la so obra tea considerada como parte integrante del conxuntu de la lliteratura española actual. Y en Merín quixo reconocer “la so maestría y excelencia na creación de lliteratura fantástica nes modalidaes narratives de novela, novela curtia, cuentu y microrrelatu”, según “la intelixencia de les sos reflexones teóriques arrayadura la ficción”, lo que-y convierte en “tou un referente pa socesives xeneraciones”.

Tamién te podria gustar