Portada Sociedá El Conseyu de Ministros apreba’l proyectu que reconoz la ‘oficialidá’ de la llingua de signos

El Conseyu de Ministros apreba’l proyectu que reconoz la ‘oficialidá’ de la llingua de signos

by asturnet

El Conseyu de Ministros del gobiernu español va dar esti viernes 13 lluz verde al proyectu de llei que reconoz les llingües de signos española y catalana nel estáu. El proyectu que va aprobar el gobiernu quier garantizar el derechu de los alrodiu d’un millón de ciudadanos con discapacidá auditiva a comunicase cola Administración y colos diversos servicios públicos na llingua de signos y a ser respondíu de la mesmamiente.

El testu que va ver el vistu bonu del Conseyu de Ministros contempla que cualaquier persona sorda pueda cuntar con un intérprete nes sos relaciones coles diverses administraciones y servicios públicos como los sanitarios o d’enseñanza. La nueva llei va garantizar tamién el derechu a deprender la llingua de signos y el derecho a usala, al través d’intérpretes y otros medios, como’l subtituláu, en determinaos ámbitos. Nel proyectu améstase amás que les administraciones educatives habrán determinar qué centros ufierten enseñanza “billingüe” y facilitar tolos medios a les persones sordes pa que puedan acceder a la comunicación coles distintes instancies públiques.

Según los datos que remana’l Ministeriu de Trabayu y de Servicios Sociales nel estáu español hai alrodiu d’un millón de persones sordes, que seríen les que van beneficiase más directamente d’esta nueva llei. El proyectu del gobiernu central contempla la “oficialidá” tanto de la llingua de signos española-castellana como la catalana.

Tamién te podria gustar