Portada Patrimoniu Cultura destina 24.000 euros p’asitiar el muséu etnográficu de Mieres na primer casona de Gallegos

Cultura destina 24.000 euros p’asitiar el muséu etnográficu de Mieres na primer casona de Gallegos

by asturnet

Mieres da un pasu decisivu nel caltenimientu’l so patrimoniu etnográficu. La Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu sufragará con 24.000 euros el remocicamientu integral de la casona llamada de Fernando y Jacoba, considerada la primer edificación de Gallegos, qu’albergará les instalaciones centrales del muséu etnográficu de la llocalidá y permitirá ampliar la colección del equipamientu.

El preste de Cultura, que güei publica’l Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (BOPA), inyectará dineru nel proyectu técnicu pa la recuperación de la casona, edificada nel sieglu XVII y anguaño enforma deteriorada, y condiciona l’ayuda a la ellaboración d’un proyectu museolóxicu y museográficu qu’habrá ser supervisáu pola Conseyería.

La colección etnográfica de Gallegos abrióse al públicu en 1997 a partir de les pieces que l’asociación de vecinos de la llocalidá acumulara nes vieyes escueles, inmueble nel qu’hasta agora s’amosaba el patrimoniu’l muséu con importantes llimitaciones pa la organización y espoxigue de la colección del equipamientu. L’alcalde de Mieres, Luis María García, y la conceyala de Turismu, Isabel Sánchez, presentaron en marzu de 2003 los planes de meyora pal muséu etnográficu de Gallegos.

L’ayuda del Principáu pa da-y puxu a esi equipamientu enmárcase na resolución de la convocatoria de subvenciones pa inversiones de los museos asturianos, que güei publica el BOPA y que beneficia amás a los equipamientos etnográficos de Grao, que recuperará un llagar; de Casu, que mercará una bandurria y meyorará la so fontanería y calefacción; de Quirós, qu’emplegará la subvención n’alquirir materiales; y del vinu, en Cangas de Narcea.

En total, Cultura reparte 116.000 euros ente los museos y colecciones allugaos nel Principáu y sofita inversiones ente les que sobresalen la fechura d’un proyectu pa la pinacoteca de Llangréu (33.000 euros), la meyora de la Casa de l’Apicultura de Bual y la creación d’un circuitu peslláu de televisión na Casa Natal de Xovellanos, el Muséu Nicanor Piñole y el parque arqueolóxicu de la Campa Torres, en Xixón.

Promulgación de la midida nel BOPA

Tamién te podria gustar