Portada Cine Cine popular na Guerra Civil Española

Cine popular na Guerra Civil Española

by asturnet

Nel marcu del Festival Internacional de Cine de Xixón, el día 25 de payares a partir de les 17,00 hores, la sala 4 de los Cines Centro proyectará una riestra documentales realizaos por Film Popular durante la Guerra Civil. Esta proyección, organizada pol Atenéu Obreru de Xixón, tará presentada pol historiador Rubén Vega.
En 1937 créase Film Popular, productora-distribuidora empobinada a ser la voz del PCE-PSUC y organizacones averaes. En pocu tiempu, la so importancia foi perdestacada pol so llabor informativu y propagandísticu. Nel añu 2004 la Filmoteca Español reconoció que Film Popular yera una productora dependiente del Partíu Comunista d’España, polo que los derechos sobre los títulos y documentación xeneraos por esta productora pertenecíen al PCE. Nuna primer entrega, l’Archivu Históricu del PCE recuperó dalgunos de los títulos más significativos producíos por Film Popular, como son los que mañana se van exhibir na 44 edición del Festival Internacional de Cine de Xixón.
Los documentales que se van proyectar son “Juventud”, “La mujer en la guerra”, “La mujer y la guerra”, “Conferencia Nacional de Juventudes”, “Traición”, “Defensa de Madrid”, “Norteamérica en España” y “Celestino García Montero”.

Tamién te podria gustar