Portada Sociedá Ayer axúntase a la llista d’ayuntamientos interesaos en contar con oficina de promoción del asturianu

Ayer axúntase a la llista d’ayuntamientos interesaos en contar con oficina de promoción del asturianu

by asturnet

Ayer apúntase a la llista. El municipiu gobernáu pol socialista Gabriel Pérez Villalta busca asesoramientu na Oficina de Política Llingüística del Principáu pa crear un serviciu de normalización de la llingua asturiana asemeyáu a los que yá tán en marcha en Xixón, L.lena, Llangréu y la Mancomunidá’l Cabu Peñes.

Responsables de la Corporación ayerana amosaron interés por entamar un departamentu llocal de promoción del asturianu y mantienen nesti aspectu conversaciones col titular de la Oficina de Política Llingüística, Ramón D’Andrés, nun procesu nel que tamién participen dos conceyos que comparten llendes col ayerán, L.lena y Mieres.

El primeru d’ellos tien en marcha un serviciu municipal de promoción llingüística que propició l’entamu, el pasáu 6 de payares, de señalización n’asturianu d’entrada y salida a poblaciones del conceyu. Pol so llau, l’Ayuntamientu de Mieres forma parte d’una llista, xunta Cangas de Narcea, Llanes y Avilés, de municipios qu’estudien la creación en feches prósimes d’oficines propies de normalización.

El departamentu de Política Llingüística del Gobiernu autonómicu plantega como la so prioridá cimera pa 2005 el puxu de la denominada Rede de normalización nos conceyos. L’Ayuntamientu de Xixón peslló ayeri unes xornaes monográfiques sobro iniciatives llocales pa la promoción llingüística.

Tamién te podria gustar