Portada Sociedá Andecha Astur denuncia intentos de de torgar l’emplegu de los topónimos asturianos oficiales nos documentos d’identidá

Andecha Astur denuncia intentos de de torgar l’emplegu de los topónimos asturianos oficiales nos documentos d’identidá

by asturnet

Andecha Astur informó de qu’estes pasaes selmanes la formación tuvo conocencia de delles denuncies ciudadanes por torgues que teníen a la hora d’anovar el DNI énte la negativa de los “funcionarios” de camudar los nomes de los pueblos polos toponimos asturianos tradicionales y oficiales aprebaos recien. La negativa yera acompañada de la petición de los documentos del padrón de los llugares onde viven ya incluso de los camudamientos nes partíes de nacencia afitando qu’ehí ye onde vien el nome del llugar onde residen.

Andecha Astur quier espresar qu’estos intentos “nun son más qu’un pasu más pa torgar el drechu de los asturianos a vivir n’ASTURIANU, intentos españolistes” qu’amuesen que nun ye posible vivir con normalidá nun país onde nun se reconocen los drechos humanos más básicos y onde nin siquiera se pueb poner en tolos documentos el nome “oficial” del llugar onde vives o ú nacisti.

Nun ye de recibu responsabilizar a la población de camudar esos nomes cuando deberíen ser les propies alministraciones les que los emplguen de forma correuta.

Andecha Astur, una vegada más dexa claro que la única midía efeutiva pa salir d’estos ataques al nuesu idioma ye la OFICIALIDÁ de la llingua d’Asturies comu reconocencia de los drechos llingüísticos del pueblu asturianu. Andecha Astur quier amosar el so apoyu a toles presones afectaes.

Tamién te podria gustar