Portada Turismu El Xardín Botánicu presenta la campaña INSPIRA

El Xardín Botánicu presenta la campaña INSPIRA

by redacción asturnews

El Xardín Botánicu Atlánticu de Xixón presentó esti llunes la campaña INSPIRA, cola que se convida a la ciudadanía a redescubrir esti espaciu natural qu’aspira a convertise en referente del caltenimientu de la diversidá vexetal n’Asturies.

Naturaleza, cultura, arte y ciencia resumen la invitación que fai esta campaña a redescubrir el Xardín Botánicu Atlánticu, y que se simboliza nun oxetu imposible y uno palabra.

L’oxetu imposible ye un abanicu de fueyes que representa un xardín formáu per partes, ecosistemes y especies vexetales xuníes ente sí. Un abanicu qu’impulsa aire puro y llimpio al ximelgase, oxetivu d’esta nueva etapa.

La palabra ye INSPIRA. Una invitación a tomar aire, a que lo tome’l xardín, la ciudá, les persones que la visiten. Y xuna invitación evocadora a inspirase y qu’inspira tamién xuna forma de rellacionase cola naturaleza, basada na sostenibilidá.

Dende principios de xunu, el Botánicu acueye nueves actividaes cada fin de selmana dirixíes al públicu adultu ya infantil y rellacionaes cola singularidá d’esti espaciu natural, la so riqueza ambiental y los valores que quier proxectar, tal que manifestó’l conceyal de Mediu ambiente, Aurelio Martín.

Nesta mesma llínea, a lo llargo d’esti branu’l Xardín va compaxinar les actividaes programaes por Divertia, toes venceyaes a la singularidá d’esti espaciu, con propuestes mesmes empobinaes al públicu infantil y familiar y enmarcaes nel so proyectu d’educación ambiental del xardín.

El Xardín programa amás, como actividaes propies, la so Escuela de Branu, les selmanes del 5 al 16 de xunetu, del 19 al 30 de xunetu y del 2 al 13 d’agostu, dirixida a neñes y neños de 6 a 12 años. A partir del seronda recuperaránse les actividaes tou les fines de selmana y, de cara a la primavera, va convocase un concursu de xardinería sostenible y ecolóxica.

Tamién te podria gustar