Portada Tecnoloxía La 5G podría superar los 1.000 millones de suscriptores en 2022

La 5G podría superar los 1.000 millones de suscriptores en 2022

by redacción asturnews

Les redes 5G siguen la so esplegue en tol mundu, con un ritmu d’adopción muncho más aceleráu qu’el de la xeneración anterior, la 4G. Según l’informe ‘The Ericsson Mobility Report’, espérase que l’añu que vien supérese la barrera de los 1.000 millones de suscripciones a 5G.

El documentu apunta tamién qu’escontra fines de 2026 el númberu de suscripciones mundiales podría inclusive superar los 3.300 millones. El despegue definitivu de la 5G va producise, por tanto, a lo llargo de los próximos cinco años. Sicasí, la distribución de los usuarios 5G por rexones prevese bien desigual, como vemos na siguiente infografía.

De los más de 1.000 millones de suscripciones móviles a redes 5G previstes pa 2022, la mayoría d’elles, 825 millones, tendríen la so see n’Asia y Oceanía,  ente qu’aprosimao 122 millones taríen n’América del Norte y 84 millones n’Europa. América Llatina, pela so parte, cuntaría con 31 millones aprosimao.

La 5G ye una tecnoloxía pensada pa la Internet de les coses (IoT), yá que les sos enormes posibilidaes faen que sía útil non yá para los teléfonos móviles, sinón tamién p’aprovir conectividá a una gran cantidá de dispositivos. Otres de les grandes ventayes de la tecnoloxía móvil de quinta xeneración son l’amenorgamientu de la llatencia (el tiempu de respuesta web) y l’aumentu de la velocidá media de descarga.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar