Portada Música Xixón acueye güei un conciertu de música antigua del grupu ‘La Moresca’

Xixón acueye güei un conciertu de música antigua del grupu ‘La Moresca’

by asturnet

Redacción.

Dientro de los actos de la Selmana Cultural del Conservatoriu Profesional de Música de Xixón, que va celabrase ente güei y el 16 de xunu, va celebrase un conciertu a cargu del grupu de Música Antigua ‘La Moresca’. Va ser güei llunes a les 20:00 hores nel Salón d’Actos del Conservatoriu Profesional de Música de Xixón.

El conciertu va tar conformáu por pieces del ‘Estilu italianu nel barrocu europeu’. D’Italia van interpretar ‘Ciaccona’ de Benedetto Marcello y ‘Sonata IV en Fa M’ d’Arcangelo Corelli ente otres, d’España, ‘Canzona II’ de Bartolome de Selma y Salaverde y ‘Fandango’, de Santiago de Murcia. Inglaterra va tar representada poles obres ‘Sonata IX en Si m’ y ‘Scots airs’ de Francesco Germiniani. Francia con ‘Prelude en Re Mineur’ de Louis Couperi. Y Alemaña va tar representada con ‘Variaciones sobre la Ciacona’ de Gottlieb Muffat.

El grupu de música antigua ‘La Moresca’ ta formáu por Alejandro Villar nes xiblates de picu, Pablo Zapico cola guitarra barroca, Daniel Zapico a la tiorba y Aarón Zapico cola clave. Toos ellos con una llarga esperiencia na interpretación de la música antigua.

Tamién te podria gustar