Portada Conceyos “Xeorxa O’Keeffe x María Ferreros” abre na Sala de Cómic d’Avilés

“Xeorxa O’Keeffe x María Ferreros” abre na Sala de Cómic d’Avilés

by redacción asturnews

Una maestra universal de la pintura vista al traviés del güeyu y el trazu únicos d’una de les historietistes y ilustradoras españoles de mayor prestíu internacional. D’una pincelada, ye l’orixe de “Xeorxa O’Keeffe x María Ferreros”, la nueva esposición que podrá contemplase na Sala de Cómic d’Avilés hasta’l 17 d’abril.

La esposición foi inaugurada’l martes pasáu a les 12 hores por Yolanda Alonso, conceyala de Cultura y Promoción de Ciudá, y por Asier Mensuro, comisariu de la esposición, xuntu con Jorge Iván Argiz, coordinador de l’amuesa.

En palabres de Yolanda Alonso, “quixo la casualidá que cuntemos de nuevu con una autora valenciana, tomando’l relevu de Paco Roca y el so ‘Dibuxante ambulante’, que resultó un ésitu de visites”. Añedió que “la Sala de Cómic tien una misión clara, ufiertar cultura calidable y accesible a tolos públicos, siempres de la mano de el autores y autores de mayor talentu, dando visibilidá al cómic, que nos identifica como ciudá. Y en esta ocasión, xunimos a dos grandes artistes, gracies a la maraviyosa interpretación que fai María Ferreros recordando a una personalidá única, clave del arte, como Xeorxa O’Keeffe”.

L’amuesa tien el so puntu de partida na biografía en forma de novela gráfica que l’autora valenciana dedicó en 2021 a O’Keeffe, encargu del Muséu Nacional Thyssen-Bornemisza en collaboración cola editorial especializada Astiberri, coincidiendo cola primera retrospectiva de la pintora estadounidense n’España.

Na esposición avilesina recuéyese’l trabayu completu de Ferreros sobro O’Keeffe, con más de 100 llámines de les páxines orixinales del llibru, amás de la portada. Amás de dos elementos significativos que dexen entender entá meyor la evolución del procesu creativu, ferramientes utilizaes pola autora, como son el layout o primer plasmación de la narrativa del cómic, y 13 bocetos nos que dibuxó la cara de Xeorxa O’Keeffe pa faese coles sos traces a la perfección.

Un gran llenzu de 2×2 metros, nel que Ferreros retrata a O’Keeffe, preside l’amuesa. Componiendo la esposición xuna oportunidá única pa entender el procesu creador d’una obra de cómic, el fondu trabayu de documentación ya investigación de l’autora, qu’en rares ocasiones puede contemplase de forma tan completa.

La esposición puede visitase, de forma gratuita, na Sala Permanente de Cómic de martes a vienres de 10.30 a 13.30 y de 16.00 a 20.00 hores; los sábados, de 11.00 a 13.30 y de 16.00 a 20.00 hores, y los domingos y festivos, de 11.00 a 13.30 hores.

Tamién te podria gustar