Portada Comunicación Virgili señala les dificultaes de RTPA nuna comparecencia

Virgili señala les dificultaes de RTPA nuna comparecencia

by asturnet

El director xeneral de RTPA, Antonio VIrgili, apuntó na so comparecencia na Xunta Xeneral esti día les pergrandes dificultaes del ente que tien per delantre una situación presupuestaria “bien difícil”, al tiempu que quiso dexar afitao que la cadena tien un contratu añal d’asesoramientu xurídicu polo niega que gastara 500.000 euros en recursos como denunciaba Foro.

El director xeneral de Radiar Televisión del Principáu d’Asturies (RTPA), Antonio Virgili, señaló esti miércoles 20 de payares na so comparecencia na Xunta Xeneral de l Principáu que l’Ente Públicu de Comunicación va pasar dificultaes si nun se caltienen pa 2014 la tresferencia de 20 millones d’euros per parte del Principáu, plantegada nel anteproyectu presupuestariu que foi refugáu esti llunes pol Conseyu d’Alministración.

Nel so informe ante la Xunta Xeneral, Virgili dixco que la RTPA camienta algamar ingresos por actividaes propies y publicidá d’unos 800.000 euros, pero cuntando que la mayoría de los sos recursos provienen de la tresferencia del Principáu.

Virgili ufiertó nesta comparecencia un datu que se reclamaba dende hai tiempu: la valoración de les indemnizaciones y gastos de les cesiones illegales de trabayadores. El direutor xeneral del ente calculó nunos 420.000 euros los costos de les indemnizaciones por cesión illegal de trabayadores en dos años. Y desplicó darréu que la cadena tien agora 21 trabayadores indefiníos non fixos (10 en RPA y 11 en TPA) poles sentencies de cesión illegal, quedando por resolver una docena más.

El futuru de RTPA

Los partíos políticos amosaron na comparecencia visiones bien estremaes de lo que pa ellos tien de ser el ente públucu de comunicación. El diputáu del PP José Agustín Cuervas-Mons reprochó la falta d’oxetividá y rigor en materia informativo” diciendo que nun camudó un res dende la cabera comparecencia y denunciando falta d’oxetividá, na mesma llínia que fadría FORO, partíu que vien denunciando dende hai tiempu que se lu marxina na información televisiva.

Polo que cinca a UPyD, el diputáu Ignacio Priendes dixo bien a les clares que ye’l momentu de replantegase un modelu de televisiones autonómiques “fracasáu”, como asocede na Comunidad Valenciana o en Madrid,

Pa finar, la diputada d’IX Noemí Martín calificó de fundamental esti serviciu públicu de comunicación, pero faló de la necesidá de de3senvolver un modelu “austeru” y el diputáu socialista Marcelino Marcos punxo en valor la vertebración del territoriu y el serviciu públicu d’información qu’ufierta RTPA.

Tamién te podria gustar