Portada Educación Conferencia de Riaño nes IV Xornaes de Castilletes y Carbón

Conferencia de Riaño nes IV Xornaes de Castilletes y Carbón

by asturnet

Esti xueves 21 de payares a les 20:00 hores, na Casa de los Alberti, en Ciañu de Llangréu, sigue en marcha l’actividá cultural pal mes de payares y dientro la programación de Los xueves de castilletes y carbón que vien desenvolviéndose esti mes, mañana xueves día 21 visita Ciañu’ lprofesor de la Universidá d’Uviéu Xosé Antón González Riaño que va lleer la ponencia “Enseñanza n’asturianu, La UABRA una experiencia pedagóxica”.

Esta charra enmárcase dientro les xornaes culturales De Castilletes y carbón que per cuartu añu consecutivu, organicen la Fundación Nuberu y l’Ayuntamientu de Llangréu. Trátase d’una actividá de dinamización cultural qu’estes dos entidaes ponen en marcha como consecuencia del conveniu de collaboración firmáu ente elles y xiren alredor de les interrellaciones ente cine, mina, música, lliteratura, economía, política…

Los xueves de castilletes y carbón van siguir con un recital lliterariu nel que van participar destacaos escritores en llingua asturiana. L’actividá de De castilletes y carbón remata’l 4 d’avientu, día de Santa Bárbara, con un conciertu del grupu Nuberu na Casa la Cultura de La Pola Llaviana.

Tamién te podria gustar