Portada Escéniques Van Morrison actúa’l 27 en Xixón nun conciertu compartíu con Tejedor

Van Morrison actúa’l 27 en Xixón nun conciertu compartíu con Tejedor

by asturnet

Van Morrison comparte esta nueche escenariu colos asturianos Tejedor na Plaza de Toros de Xixón. L’irlandés vien a presentar el so nuevu discu “Magic Time”, un trabayu nel que vuelve beber de les fontes tradicionales de la música celta ensin perder les sos esencies de cantante de rithm’n’blues. El conciertu ye parte d la xira europea del músicu de Belfast y vien a entamase nel contestu de les actividaes paraleles a los Xuegos Náuticos Intercélticos que se celebren estos díes na villa playa. La presencia nel escenariu, precediento a Morrison, de los avilesinos Tejedor, va añadir un atractivu especial a esta ocasión pa ver nuna mesma nueche a dos propuestes tan estremaes de música con raigañu tradicional y al empar xunìes polos filos comunes de los sones celtes.

Una banda de seis músicos van acompañar al Lleón de Belfast nesti conciertu onde la contención y la elegancia de la puesta n’escena de Morrison nun van dexar de llau la parte más espansiva de los sos temes nuevos y vieyos.

El cantante irlandés preséntase en Xixón col so últimu trabayu discográficu “Magic Time” y una banda compuesta por Matthew Holland, a la trompeta; Martin Winning: saxo y flauta; David Hayes al

baxu; Robert Ruggiero, a les percusiones; John Edwards, a la guitarra; y Mark Jordan, a los teclaos; amás del saxo, la guitarra y l’armónica cola que Van Morrison va interpretar les canciones del so nuevu discu y a repasar los temes clásicos del so repertoriu.

La disposición del aforu na Plaza de Toros, con una parte de sielles n’arena (a 45 euros) y otra nes grades (30 euros), barrunta un conciertu tranquilu nel que se va amosar el Morrison más íntimu y cercanu. Una ocasión única pa contemplar en vivo a esa llienda viva de la música contemporánea, xunta la que nun han sonar estraños los ritmos tradicionales de los teloneros Tejedor, a los que xune al irlandés unos filos comunes al través de los máxicos pasadizos de la música celta.

Tamién te podria gustar