Portada Conceyos Uviéu incorpora talleres d’educación ambiental cola Fundación Oso

Uviéu incorpora talleres d’educación ambiental cola Fundación Oso

by redacción asturnews

La conceyalía d’Educación d’Uviéu incorpora talleres d’educación ambiental en collaboración cola Fundación Oso a la ufierta d’Actividaes Complementaries pa colexos. Hasta la fecha son unos ocho colexos con delles aules participantes los que se xuntaron al programa n’Educación Infantil.

Colos talleres “Los amigos del osu”, la conceyalía d’Educación pretende que los más pequenos sensibilizar sobro la fauna selvaxe asturiana al traviés de la especie más simbólica y que forma parte del nuesu patrimoniu natural, l’osu pardu cantábricu.

El programa va empezar a partir del mes d’abril y van participar nella alumnos d’Infantil que van poder esfrutar d’unes actividaes impartíes pola entidá ensin ánimu de lucro Fundación Oso, como esplicó’l so director José Tuñón.
La conceyala d’Educación, Lourdes García, señala que “la formación de persones, non yá d’estudiantes, ye lo que se trata de favorecer con esta ufierta formativa extra que facilitamos a los centros educativos dende’l Conceyu. Y que tamos arriqueciendo con nueves llínees educatives p’ampliar y amontar el currículu escolar regláu. Paeznos xuna manera bien curiosa y efectiva de que los alumnos vaigan tomando conciencia de los principios del desenvolvimientu sostenible, del cuidu del nuesu mediu ambiente y la conocencia del nuesu patrimoniu natural. La formación de persones, non yá d’estudiantes, ye lo que se trata de favorecer con esta ufierta formativa extra que facilitamos a los centros educativos dende’l Conceyu”.
Pa esti cursu escolar 2022/2023 la Fundación Oso d’Asturies pon a disposición de la comunidá educativa distintos talleres afechos a Educación Infantil y Primaria que van dexar conocer distintos aspeutos de la vida d’un osu pardu cantábricu y el so hábitat. El director de la Fundación Oso, José Tuñón, detalló’l programa y estimó a la conceyalía d’Educación “cuntar con nós pa impartir esta actividá empobinada al públicu infantil al traviés d’imaxes, soníos…sobro l’osu, xuna especie ‘paragües’ porque si protexes el so espaciu facer tamién con munches otres y cola fauna. Vamos Dir aula per aula con monitores d’Educación ambiental con sesiones de 30 minutos porque tamos falando de neños y neñes de 4 y 5 años. La esperiencia piloto ye equí, nel Conceyu d’Uviéu”.

Tamién te podria gustar