Portada Fiestes Uviéu da la bienvenida a la Navidá

Uviéu da la bienvenida a la Navidá

by redacción asturnews

La cai Uría, na so confluencia con Fruela y San Francisco, va convertise, esti vienres 2 d’avientu, dende les 18 hores, nel centru de “Uviéu, enciende la Navidá”, una fiesta que va incluyir el tradicional encendíu de les lluces (20 h), el conciertu de Jaime Tarrón, vocalista de “Melocos”, “y sorpreses que nos fadrán vivir un día inolvidable”, adelantró la concejala de Festexos, Cuadonga Díaz.

La conceyala de Festexos, Cuadonga Díaz, presentó esti llunes, 28 de payares, la programación de Navidá d’Uviéu 2022-2023. La conceyala empezó la so intervención dando “les gracies a el trabayadores municipales de les distintes árees que cola so dedicación y esfuerzu faen posible que güei podamos presentar esti completu plan d’actividaes y especialmente a los de Festexos. Dende’l gobiernu municipal, somos conscientes del complicáu momentu que tamos travesando, l’alta inflación, la crisis económica, esmolecen enforma a los ciudadanos. Por ello, quixímos qu’esta dómina del añu tan especial na que tamos, los uvieinos puedan tener unes fiestes llenes d’actividá, d’allegría y esfrutales colos sos familiares y amigos. Una programación pa toos, y con un protagonismu bien especial pa los más pequenos. Los neños fueron unu de los colectivos que más sufrieron les consecuencies de la pandemia. Ficiéronlo con un comportamientu exemplar y agora, ensin restricciones sanitaries, queremos que sían los verdaderos protagonistes. Como ustedes saben desque Alfredo Canteli, llegó a l’alcaldía púnxose como oxetivu enllenar la ciudá de xente. Les primeres navidaes del so mandatu en 2019 supunxeron un saltu cualitativu, la ciudá enllenar de lluz, de color, d’allegría. Mientres les navidaes de la pandemia, dientro de les llimitaciones quixímos faer unes fiestes que dexaren esfrutar la ciudá. Solamente ver el mercadín navidiegu y el Belén na plaza de la Catedral ye un contraste absolutu con aquelles navidaes gris y murniu del tripartitu, nes que la plaza de la Catedral yera ye un espaciu vacíu solo ocupáu por una minúscula bola tresparente d’una marca comercial. Los uvieinos merecíamos más y neso trabayemos”, sorrayó la conceyala de Festexos.

Y desglosó la programación festiva, que “va arrincar el próximu vienres día 2 d’avientu con Uviéu enciende la navidá. Va ser un gran actu na cai Uría y la zona comercial del centru. Dende les 18 hores va haber distintos espectáculos pel centru y el cascu antiguu, podemos atopanos con de la Real Banda de Gaites, la Banda de música, la banda de la Escuela Municipal de música … y munches sorpreses más. A les 20 hores l’encendíu de les lluces y a partir de les 20:15 hores l’actuación del grupu musical: “La Repera Music: La Banda de Jaime Tarrón. Convidamos a tolos uvieinos a que se sumen y esfruten d’una gran tarde. Va Ser un día inolvidable. Asegurar”.

Mientres esta Navidá, adelantró Cuadonga Díaz, “vamos poder esfrutar del Mercáu de Navidá, la Pista de Xelu, el tobogán y la zona multixuegos. La nuesa tradicional esposición de Belenes na Plaza de Trascorrales en collaboración cola Asociación Belenista d’Uviéu. Los belenistas xuntu cola Asociacion “Como Yera Antes” de Valdesoto instalen el gran Belén de la Plaza de la Catedral qu’anguaño tien como novedá una capiya asturiana y una vara de yerba.

Tola programación en www.oviedo.es/navidad

Tamién te podria gustar