Portada Política UNA-Uviéu pide un alcuerdu con CTA pal billete únicu

UNA-Uviéu pide un alcuerdu con CTA pal billete únicu

by asturnet

UNA-Uviéu pide al Conceyu d’Uviéu qu’incluya’l tresporte públicu dientro del billete únicu como n’otres ciudaes facilitando l’usu del tresporte públicu y abaratando el costu a los usuarios.

UNA-Uviéu, denuncia, como yá fixo cola xuba del bonu bus va unos meses, la situación de los usuarios del tresporte públicu d’Uviéu que tienen que pagar el preciu mas caru d’España, según denuncia la Unión de Consumidores d’Asturies. Esta situación perxudica a tolos usuarios del tresporte públicu y sobre manera a los que queden escluyíos de los colectivos d’estudiantes, pensionistes o discapacitaos, ye dicir, cualquier persona qu’use’l tresporte públicu pa dir trabayar llega a pagar más del doble qu’en Xixón. Esto produzse en parte pola non esistencia del bonu mensual n’Uviéu que si esiste n’otres ciudaes, pero tamién inflúi la mala cobertoria na zona rural del tresporte públicu onde son abondo frecuentes los tresbordos pagando dos billetes.

Unidá Nacionalista Asturiana pide al Conceyu d’Uviéu qu’incluya cuanto antes a Uviéu dientro del billete únicu del Consorciu de Tresportes d’Asturies p’acabar cola situación que sufren los usuarios del tresporte públicu n’Uviéu y que se lleve a cabu una auditoría pública de les cuentes del tresporte públicu y en particular el destín de les subvenciones apurríes pol Conceyu.

Tamién te podria gustar