Portada Comunicación Una esposición asoleya n’Uviéu semeyes descartaes nel llabor cotidianu de los periódicos

Una esposición asoleya n’Uviéu semeyes descartaes nel llabor cotidianu de los periódicos

by asturnet

Un cientu d’imáxenes que suelen quedar descartaes nel vertixinosu ritmu’l llabor diariu. L’Asociación Profesional de Fotoperiodistes Asturianos, qu’axunta a trabayadores gráficos de los medios de comunicación, estrena güei n’Uviéu la esposición ‘Miraes’, integrada por 115 semeyes que retraten la cara non siempre visible de l’actualidá asturiana. Los fotógrafos quieren da-y periodicidá añal a la iniciativa, que visitará otres quince llocalidaes asturianes y viaxará en setiembre al edificiu institucional del Principáu en Bruseles.

L’escenariu ye’l patiu central del palaciu uvieín del Conde de Toreno, sé del Real Institutu d’Estudios Asturianos (RIDEA), onde’l públicu asturianu podrá acercase a parte’l trabayu cotidianu de 25 profesionales del fotoperiodismu en toles estayes, ente elles la política, los deportes, la economía y l’ámbitu informativu de sociedá y cultura.

L’Asociación de Fotoperiodistes Asturianos, qu’edita un catálogu de semeyes con ocasión de la esposición inagurada güei y aprovecha l’apertura de l’amuesa pa presentase en sociedá, creóse alitada polos propios profesionales p’afitar una ferramienta de defensa, dignificación y promoción n’andecha de la profesión de fotógrafu de prensa.

El collectivu -integráu por trabayadores gráficos de los principales periódicos en papel d’Asturies- rexenta una páxina web na que s’amuesen, ente otros reportaxes gráficos, series de semeyes sobro’l conflictu llaboral del astilleru Naval Xixón, l’Iraq previu a la guerra, la marea negra orixinada pol petroleru ‘Prestige’ y la etnografía y les fiestes populares asturianes.

Web de l’Asociación de Fotoperiodistes Asturianos

Tamién te podria gustar