Portada Lliteratura Cultura aumenta hasta los 35.000 euros la partida pa becar la creación d’obres lliteraries en castellán

Cultura aumenta hasta los 35.000 euros la partida pa becar la creación d’obres lliteraries en castellán

by asturnet

Una partida de 35.000 euros pa estimular la creación lliteraria en castellán, 5.000 más qu’en 2004. La Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu acuta esa cantidá pa becar con hasta 3.000 euros por obra a autores asturianos de narraciones, poemarios, ensayos o testos dramáticos. Les ayudes a la formación y promoción d’artistes xunifíquense y dismunúin de 48.000 a 40.000 euros respecto a la convocatoria del añu pasáu.

Según asoleya’l Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (BOPA) na so edición de güei, el Principáu acuta un total de 35.000 euros p’alitar la creación lliteraria en castellán en tolos sos xéneros, dientro d’un programa d’ayudes económiques que medra respecto a los 30.000 euros consignaos l’añu pasáu pa fomentar la vitalidá de la lliteratura asturiana, pero que mantién les calterístiques principales d’ediciones anteriores.

Asina, cada proyectu subvencionáu podrá optar a una ayuda másima de 3.000 euros, y les solicitúes habrán tramitase énte la conseyería de Cultura nun plazu d’un mes natural a contar a partir de mañana, miércoles, hasta’l prósimu 24 de marzu. Los autores que reciban sofitu económicu’l Principáu quedarán comprometíos a rematar la obra subvencionada antes del 21 de payares.

Nel casu de les ayudes económiques pa que persones o grupos non profesionales de teatru lleven alantre los sos proyectos escénicos -convocatoria que tamién s’asoleya nel BOPA de güei-, el presupuestu determináu pol Principáu medra de los 24.000 euros de 2004 hasta los 27.000, mesmo que les subvenciones pa realizadores de cine y video -de 30.000 a 35.000 euros-.

Nel otru platu de la balanza, el Gobiernu recurtia en 8.000 euros les ayudes económiques pa la formación y promoción d’artistes nes estayes de la música, el teatru, la dancia, el cine y les artes plástiques, que na edición del añu pasáu yeren de 48.000 euros y desdoblábense en dos convocatories distintes, una pa la formación y otra pa la promoción. Nesta edición de les subvenciones, dambos conceptos axúntense nuna única convocatoria.

Convocatoria íntegra pa la creación lliteraria

Tamién te podria gustar