Portada Sociedá Una editorial lleonesa recupera la obra de Menéndez Pidal amiestándo-y testos d’autores contemporáneos

Una editorial lleonesa recupera la obra de Menéndez Pidal amiestándo-y testos d’autores contemporáneos

by asturnet

La editorial El búho viajero presenta esta tarde en Lleón una cuidada selección de testos colos que quier remembrar el primer centenariu de la espublización de ‘El dialecto leones’ del llingüista Ramón Menendez Pidal que ‘descubrió’ pa la comunidá filolóxica la esistencia del dominiu llingüísticu asturlleones. Amás d’incluyir los artículos de Pidal, el volume amiesta dalgunes de les sos encuestes, una selección de testos actuales na llingua, un analís sobre’l so estáu per parte del escritor Roberto González-Quevedo, asina como un cede onde se puede sentir la fala de viva voz xunto con música tradicional del grupu Son del Cordel.

La editorial El búho viajero quier celebrar el centenariu de la primer edición d’ El dialecto leones de Ramón Menendez Pidal con una reedición d’esta obra que supunxo una nueva mirada al mapa llingüísticu de la península. A los testos pidalianos, mesmo artículos que los sos trabayos d’encuestación en tol territoriu asturlleones, amiestase un estudiu de Roberto González-Quevedo nel que reflexona sobre l’estáu actual de la llingua.

P’acompañar esti estudiu, la editorial axunta testos d’autores actuales como Severiano Álvarez, Emilce Núñez, Eva y Roberto González, Teodora Barrio, Xosepe Vega, Hector Xil y Abel Pardo, ente otros.

Editada en collaboración cola Diputación de Lleón, l’antoloxía de relatos puede escuchase nun cede qu’acompaña los testos, xunto con una selección de música tradicional interpretaos pol grupu Son del Cordel como son bailles del país y xotes de rabel, ente otres. La editorial El búho viajero, aprovechando la presentación d’esta obra, aseguró que tien pensao siguir apostando pola espublización de testos qu’ayuden a recuperar la llingua asturlleonesa.

Tamién te podria gustar