Portada Política UNA califica como “claramente partidistes” les declaraciones de los Alcaldes del occidente

UNA califica como “claramente partidistes” les declaraciones de los Alcaldes del occidente

by asturnet

Énte les declaraciones de los Alcaldes de los conceyos d’Occidente en rellación cola midida de la Casa Conceyu de Cangas d’iguar los derechos de los ciudadanos “y nun discriminalos pola llingua que falen, UNA quixo dexar nidio nun comunicáu que la Llei d’Usu y Promoción del Asturianu “especifica claramente que les cases de conceyu puen poner en prautica les midíes que faigan falta p’asegurar la efectividá de los drechos llingüísticos de los asturianos (art. 8.1)” lo que paUNA, “xustifica la midida na Casa Conceyu y en tolos que quieran iguar los drechos de los asturianos”.

Pa Miguel Ánxel Díez Coordinador de UNA: “Les declaraciones de los alcaldes de Tinéu, Salas y Grandas obedecen a una subordinación total a la FSA que teniendo atada la llingua asturiana nel gobiernu col pautu con BA-LV-IU resulten-y incómodos dalgunos conceyos que nun tán baxo’l so control”.

Dende Unida Nacionalista Asturiana “sofiten y sofitarán” les midíes qu’intenten acabar cola clara discriminación llingüística “que padecemos n’Asturies” y faen un envís a tolos ciudadanos pa que falen n’asturianu “ensin complexos y denuncien cualesquier tratu discriminatoriu”.

Tamién te podria gustar