Portada Comunicación TPA estrena güei la segunda temporada d’”El gusto es mío”, con presentador nuevu

TPA estrena güei la segunda temporada d’”El gusto es mío”, con presentador nuevu

by asturnet

La TPA estrena güei, llunes, 2 de marzu, a les 13:30 hores la nueva temporada del programa de cocina “El gusto es mío”. Cristian González presenta esta nueva etapa nel que TPA prescinde de Goyo González, bien criticáu pol so desconocimientu de la realidá cultural asturiana.

L’espaciu, presentáu pol ex reporteru de “Con dos de azucar”, preséntase como un espaciu de gastronomía renováu, más completu y con un nuevu plató, asitiáu n’Avilés.

El programa va convidar un día a la selmana a un estudiante de dalguna de les escueles d’hostelería d’Asturies, amás de diferentes profesionales especializaos en protocolu y hostelería van ayudar a resolver toes aquelles duldes que surden a la hora de sentase a la mesa, remanar los cubiertos, ordenar los alimentos o preparar la presentación de los mesmos.

Una de les novedaes d’esta edición ye la presencia nel plató, amás de los habituales cocioneros profesionales, d’un personaxe relevante del panorama políticu, social y cultural d’Asturies, que van convertise en cocineros por un día. Los cantantes Rosa María Lobo, Vicente Díaz, Pipo Prendes y la presentadora de ‘La gran noche de Terapia’, Lía Beltrán, van ser los primeros en pasar pol plató-cocina.

Tamién te podria gustar