Portada Educación SUATEA presenta un calendariu de muyeres periodistes

SUATEA presenta un calendariu de muyeres periodistes

by asturnet

La Secretaría de la Muyer de SUATEA facía esti miércoles la presentación de la edición númberu 11 del calandariu “Tiempu de muyeres y muyeres nel tiempu” dedicáu esta vegada a les creadores d’opinión. Esti calandariu da encontu a una propuesta educativa pa trabayar la coeducación nos centros educativos de tol estáu que surdió con un oxetivu y un envís concretu: “Reconstruyir la historia incompleta conocía y tresmitida tanto en llibros de testu, curriculum educativu, formación personal del profesoráu y alumnáu pa, a partir d’ella, visibilizar énte la comunidá educativa les aportaciones de les muyeres de tolos tiempos a la historia, l’arte, la ciencia, el conocimientu, la xusticia social, les cuales se-yos negaron y se les privó del reconocimiento que merecen pol saber androcéntricu de la nuestra cultura”.

Por eso, “recuperamos los sos nombes, les sos vides, les sos histories y les sos aportaciones, y a partir d’estes, proponemos una necesaria reflexón critica que contribuya a la tresformación del imaxinariu colectivo, del formatu d’estereotipos de xénero que tovía güei siguen asitiando a les muyeres fundamentalmente nel ámbitu de la dependencia y na subordinación y que perpetúen llaceries como la violencia de xéneru na nuestra sociedá”.

Na presentación amosose qu’esti calandariu “siguiendo les pautes confederales de respetu a la diversidá llingüística, edítase en toles llingües oficiales na Confederación Intersindical, incluyendo l’asturianu, y anque per dellos años, aquellos onde la coeducación y la igualdá de xéneru yeren valoraes pol gobiernu, recibió ayuda económica del Institutu de la Muyer, desde hai dellos años finánciase dafechu pola Confederación Intersindical a la que pertenez SUATEA y espárdese per tolos centros educativos del estáu de baldre, y nes últimes ediciones amás en múltiples centros de trabayu, qu’en conociéndolu, quiérenlu”.

Una parte fundamental del calandariu son les actividaes propuestes, organizaes por etapes y ciclos y dándo-y siempre atención a la diversidá del alumnáu. Por eso, sicen en SUATEA “trabayamos con distintos materiales, recursos y metodoloxíes”. Esti calandariu permite trabayar nel aula a lo llargo d’un añu coles efemérides, polo menos, de 365 muyeres distintes y les sos aportaciones de muyeres. Da pie a conocer y conmemorar fechos y díis que fueron enforma significativos na llucha pola igualdad, el respetu a la diversidá sexual y la identidá de xéneru, y “foméntanos l’apreciu pola paz, la solidariedá, los derechos humanos, y el refugu a la violencia contra les muyeres, de toa triba, d’donde venga”.

Tiempu de muyeres, mujeres nel tiempu 2015, recueye les aportaciones de 36 muyeres que formen parte del mundu de la comunicación y de la información, un ámbitu esti especialmente masculinizáu pero nel que y dende distintos medios elles comparten y participen nesi llamáu 4º poder que tien la capacidá de mover mases, tresformar conciencies, y crear opinión, daqué tremendamente importante.

Tamién te podria gustar