Portada Política Faciendo País solidarizase con Gamonal

Faciendo País solidarizase con Gamonal

by asturnet

Faciendo País espresa la so solidaridá cola ciclista multada por amosar la bandera d’Asturies y esixe a la Federación de Ciclismu’l cambéu del so reglamentu. Víctor Suárez coordinador de Faciendo País, área d’Izquierda Xunida d’Asturies, llamentó güei que “l’estáu español prohiba los símbolos de los distintos pueblos que lo conformen de la mesma manera que lo faía la dictadura franquista”.

El coordinador respuende asina a la multa impuesta pola Real Federación Española de Ciclismu a la ciclista asturiana Rocío Gamonal por entrar a meta con una bandera de Asturies. Según el so reglamentu esta exhibición ta prohibida y, por ello, ye un símbolu illegal, Suárez consideralo “una actitú represiva contra un símbolu d’identidá protexíu nel nuesu marcu xurídicu y un ataque a la llibertá d’espresión de la ciclista” y contrapuso esti fechu con “la impunidá cola que se dexa la exhibición de simboloxía neonazi nun cientu d’alcuentros deportivos, daqué espresamente prohibíu pol Códigu Penal”.

Finalmente Víctor Suárez espresó’l so sofitu a la ciclista Rocío Gamonal multada con unos 100 euros y afirmó que “vamos lluchar por llevar esti sucesu a toles instituciones, onde tenemos representación, y a treslladar el nuesu refugu a esta midida a la Real Federación Española de Ciclismu solicitándo-y que camude’l so reglamentu”.

Tamién te podria gustar