Portada Política Pa l’ANLL, les sovenciones pa la promoción del asturianu “compren espacios de marxinación del castellán”

Pa l’ANLL, les sovenciones pa la promoción del asturianu “compren espacios de marxinación del castellán”

by asturnet

L’Asociación Nacional por la Libertad Lingüística (ANLL), organización de calter lliberal y españolista dirixida por Pablo Yáñez, estudiante de ciencies polítiques y dirixente del partíu centralista Ciudadanos-Partíu de la ciudadanía, denunció lo que considera un “despilfarru indecente”, la campaña de sovenciones pa la promoción del asturianu puesta en marcha como cada añu pol Gobiernu d’Asturies.

Nun comunicáu, ANLL critica l’usu d’esti dineru “nel texíu asociativu, les empreses priavaes, los medios de comunicación… mientres el Principáu rexistró en marzu la segunda mayor xuba de la tasa de desempléu de toa España”.

“Llamentamos el despilfarru de perres per parte del Gobiernu d’Asturies y nun podemos dexar de recordar que’l bable-asturianu nun figura nel Estatutu d’Autonomía como llingua cooficial”, añaden.

Estes cantidaes “esaxeraes” intenten según ANLL crear “un mimetismu con procesos como los de Cataluña, Baleares o la Comunidá Valenciana” y “mercar espacios de marxinación del castellán, o cuanto menos, una realidá llingüística inesistente n’Asturies”.

P’ANLL ta convirtiéndose en negociu “lo que tendría de ser namás una riqueza cultural”.

Blogue del colectivu ANLL

Tamién te podria gustar