Portada Música Nacho Vegas publica un minielepé con cinco canciones nueves

Nacho Vegas publica un minielepé con cinco canciones nueves

by asturnet

Nacho Vegas acaba de rematar un minielepé con cinco canciones inédites y una sesta ya incluída nel so últimu trabayu “Desaparezca aquí”. El nuevu discu tituláu “Esto no es una salida” (Limbostarr) va ponese a la venta’l prósimu 10 d’ochobre y pa presentalu en directu el músicu xixonés va ufiertar dellos conciertos por diverses ciudaes del estáu.

La primera de les actuaciones va ser el día 6 d’ochobre na Sala Loco Club de Valencia y al día siguiente Vegas va tocar acompañáu pola so banda habitual de Las Esferas Invisibles nel Teatru Calderón de Madrid. Los prósimos conciertos de presentación de “Esto no es una salida” van ser n’Alicante, el 14 d’ochobre, na Sala Stereo; el 28 vuelve a Valencia p’actuar con Jet Lag & Friends nel Heineken Green Space y el 29 toca en Guadalajara nel Festival Panorámico Musical.

La xira de Nacho Vegas y Las Esferas Invisibles sigue en payares con una actuación en Castellón el día 3 nel Tanned Tin; el 4 de payares en Córdoba na sala Musitek; el 18 en Cartagena y el 19 en Murcia.

Tamién te podria gustar