Portada Sociedá L’Ayuntamientu de Villaviciosa aprebó’l so espediente toponímicu

L’Ayuntamientu de Villaviciosa aprebó’l so espediente toponímicu

by asturnet

Villaviciosa sumóse dende esti xueves 28 a la llista de conceyos asturianos que ya tienen aprebao nos sos ayuntamientos los sos espedientes de revisión toponímica. El nomenclátor iguáu del conceyu maliayés cuntó col sofitu de tolos grupos políticos presentes nel consistoriu.

Partíu Popular, PSOE y URAS votaron a común en favor de l’aprebación del espediente de nomes de llugar elaboráu pola Xunta de Toponimia del Principáu y namás refugaron una de les propuestes, la de llamar a la capital del conceyu La Villa por Villaviciosa y destamiente’l nome oficial va siguir siendo esti últimu.

Con Villaviciosa prácticamente los conceyos más importantes y con más población d’Asturies entamaron la igua de los sos topónimos castellanizaos y puestos al día agora según los criterios elaboraos polos espertos de la Xunta de Toponimia.

Tamién te podria gustar