Portada Escéniques Más de mil quinientos espectadores vieron Albentestate de Nun Tris n’Arxentina y Uruguay

Más de mil quinientos espectadores vieron Albentestate de Nun Tris n’Arxentina y Uruguay

by asturnet

Más de mil quinientos espectadores asistieron a les ocho funciones que la compañía asturiana Nun Tris ufiertó nel so últimu viaxe per Arxentina y Uruguay. A la vuelta d’esta nueva xira per tierres americanes los artistes xixoneses amuésense contentos de l’acoyida a la so obra Albentestate y echen en falta más apoyu institucional a la promoción del teatru asturianu nel esterior.

N’alcordanza que fai Nun Tris del so periplu al otru llau del atlánticu a lo llargo de los pasaos meses d’agostu y setiembre agradezse l’apoyu y l’acoyida brindaos a la so compañía poles entidaes coles que s’alcontraron n’Arxentina y Uruguay. Al empar, la compañía, remembra que l’espectáculu Albentestate, col que viaxaben a América, malpenes cuntaba col apoyu económicu de la Conseyería de Cultura: un total de tres mil euros pa un proyectu cifráu en alrodiu de venticuatro mil.

Los responsables del grupu de teatru profesional aluden al apoyu qu’otres comunidaes autónomes dan a les compañíes pa les sos xires pel esterior: “alcuando’l cincuenta por cientu de ls producción” y afirmen que n’Asturies la puesta en marcha de polítiques asemeyaes podía dar un puxu importante al teatru fechu por artistes del país.

Albentaste, la obra cola que xiraron per Arxentina y Uruguay ye una versión d’Antígona escrita por Harold Zúñiga ya Ingrid López, que combina dramaturxa, música y danza. Bonos Aires y Rosario, n’Arxentina y Flores, Montevideo y Paysandú, n’Uruguay, fueron les ciudaes visitaes per Nun Tris na so xira.

Tamién te podria gustar