Portada Política Los políticos asturianos nun son a apautar una declaración conxunta nel Día de la Muyer d’esti añu na Xunta Xeneral

Los políticos asturianos nun son a apautar una declaración conxunta nel Día de la Muyer d’esti añu na Xunta Xeneral

by asturnet

Los grupos parlamentarios de la Xunta Xeneral del Principáu d’Asturies (XXPA) nun llograron apautase nuna declaración conxunta con motivu del Día Internacional de la Muyer que se celebra’l 8 de marzu, como venía faciéndose davezu toos estos años d’atrás. El recuerdu de que la Xunta s’apautara hai poco na retirada per parte del Gobiernu central de la reforma de la llei del albuertu, al entender que yera un “retrocesu”, foi lo que torgó dafechu la declaración conxunta.

Como siempre asocede con esta mena de cuestiones, les versiones sobre lo asocedío ente PSOE y PP separtense dafechu. La diputada del PSOE Adriana Lastra foi la encargada de desplicar la versión de los socialistes, que sofiten al Executivu autonómicu, dexando bien a les clares que realizaron una propuesta’l pasáu miércoles que foi sofitada por IX y por UPyD.

Dotramiente, los otros dos grupos con representación parlamentaria, Foru y PP nun quixeron sofitar el borrador de la declaración que recordaba que la Xunta Xeneral solicitara la retirada per parte del Gobiernu central de la reforma de la llei del albuertu.

Tamién te podria gustar