Portada Música Los Berrones rentabilicen l’éxitu del so discu en directu con conciertos en Madrid, Lleón y Bilbao

Los Berrones rentabilicen l’éxitu del so discu en directu con conciertos en Madrid, Lleón y Bilbao

by asturnet

Berren más y más lloñe. La banda d’agro rock en llingua asturiana Los Berrones aprovecha l’emburrión que-y da’l so discu en directu, con más de 10.000 copies yá vendíes, y abre 2005 con un calendariu de conciertos qu’inclúi actuaciones inmediates en Madrid, Lleón y Bilbao. La banda de Tolivia reedita l’altu siguimientu de públicu que tuvo nos sos empiezos, na década de los ochenta.

Col ‘Nun yes tú’ presente na programación de la cadena televisiva ‘Sol Música’, ún de los canales musicales con más audiencia nel Estáu, los integrantes de Los Berrones acudirán el prósimu 22 de xineru a presentar les sos credenciales na sala Azkena, de Bilbao. El xueves 27 actuarán nel llocal madrilanu El Sol y dos díes depués viaxarán a la sala Glam, de Lleón.

Esi ye l’itinerariu que los músicos de Tolivia tienen trazáu esti mes pa fuera d’Asturies, según informa la productora’l grupu, Santo Grial, pero los sos compromisos pasen tamién por presentar na Fnac de Parque Principáu, el prósimu xueves 20, el cenciellu ‘Fai deporte’, grabáu n’avientu xunta decenes de deportistes asturianos.

Finalistes del concursu de maquetes de Radio Asturias en 1988, Los Berrones saltaron darréu a la fama col premiu d’esi certame: La grabación d’un ‘single’ nel que s’incluyeron los temes ‘Tais de yogur’ y ‘Nun yes tú’ -primer gran ésitu del pop-rock n’asturianu- y qu’escosó dos tiraes acabante ser editáu.

En mayu de 1989, la banda de Tolivia asoleyó’l so primer discu de llarga duración, ‘Voi dicítelo’, que popularizó la música en llingua asturiana a niveles hasta entós inéditos al traviés d’un singular amiestu de modernidá sonora y raigañu rural. Nos siguientes cuatro años, Los Berrones editaron tres trabayos más -‘Si rompe, que rompa’, ‘¿Lo tuyo cómo ye?’ y ‘No, home, non’- y somorguiáronse llueu nun silenciu que nun frañeron hasta 1998, cola publicación del so quintu cd, ‘Da-y fuerte’.

Los discos ‘Diez años berrando’ (1999) y ‘República Independiente de Tolivia’ (2003) precedieron al llanzamientu, hai dos meses, del primer discu en directu de la banda, grabáu n’agostu pasáu nun multitudinariu conciertu na playa de Poniente, en Xixón.

Archivu. Los Berrones regaláronse una fiesta multitudinaria pa inmortalizar en Xixón el so soníu en directu

Tamién te podria gustar