Portada Política Llíderes del PP firmen una declaración pidiendo que’l castellán seya la única llingua esixible p’acceder a la función pública

Llíderes del PP firmen una declaración pidiendo que’l castellán seya la única llingua esixible p’acceder a la función pública

by asturnet

Los llíderes autonómicos del PP aprobaron güei una declaración “en defensa de la llingua común” na qu’esixen al Gobiernu que garantice l’accesu a la función pública en toa España “ensin discriminación por razón de llingua”, ye diciri, esixendo únicamente’l castellán. El documentu aprobóse nel conceyu que caltuvieron ayeri los responsables autonómicos “populares” col presidente del PP, Mariano Rajoy.

La ‘Declaración de San Milán de la Cogolla’ firmóse nel pa los populares “bierzu de la llingua castellana”, y col enfotu, siempres según los conservadores, de defender “la llibertá a la hora d’elixir la llingua y el drechu a usala ensin ser discriminaos”, proclamen los ‘populares’, que se comprometen a presentar proposiciones non de llei nes cámares autonómiques y entidaes llocales pa que’l Gobiernu garantice que “tolos españoles tengan derechu a formase en castellán y facer usu del castellán siempre que lo deseen”.

Amás, los presidentes autonómicos del principal partíu de la oposición encamienten al Executivu nacional “a qu’elimine cualquier torga qu’impida que la llingua española se caltenga nes comunidaes autónomes que tienen una llingua cooficial como instrumentu de llibertá y solidaridá al serviciu de les persones”.

Per otra parte, la ‘Declaración de San Millán’ reivindica tamién les demás llingües d’España que “formen parte del nuesu patrimoniu cultural y, poro, tamién tienen de ser oxetu d’especial respetu y proteición pola so riqueza”. Nesta llinia, aseguren promover un “billingüismu integrador” que concible llingües “como instrumentu d’entendimientu y nunca como fonte de desigualdaes”.

Tamién te podria gustar