Portada Comunicación Les radios alternatives discuten en Xixón la so capacidá pa difundir la cultura

Les radios alternatives discuten en Xixón la so capacidá pa difundir la cultura

by asturnet

La quinta edición de la Selmana de la Radio va cellebrase en Xixón dende güei hasta’l 12 de payares nel Centru Municipal d’El Coto. Estes xornaes, organizaes pola asociación xuvenil Burbús, pretenden difundir la comunicación nes ondes al través de radios llibres, de calter comunitariu y cultural. Un alcuentru d’emisores alternatives, programes en directu y un taller de radio destináu a escolinos igüen el gruesu d’esta V Selmana.

A lo llargo de los díes 6 y 7 de payares va celebrase l’aconceyamientu de radios llibres con cinco meses de discutiniu alrodiu d’asuntos como los aspectos llegales de la comunicación alternativa, la difusión cultural nesti tipu de medios, la radio non profesional como plataforma, les posibilidaes d’Internet o la financiación y recursos d’estos colectivos. Al empar más de cuatrocientos alumnos de cuatro centros de primaria y dos de secundaria van pasar pol taller pa escolinos que va impartise peles mañanes y nél que los rapazos van conocer el funcionamientu d’una emisora, asina como entamar exercicios de locución, controles y facer un programa en directu, ayudaos polos monitores de l’asociación xuvenil Burbús.

Les tardes del 3 al 5 y del 8 al 12 de payares van tar acoyer dende l’Aula 1 del Centru Municipal del Coto emisiones en directu d’espacios deportivos, culturales y musicales. El día 11 nel mesmu sitiu va desarrollase una xornada de radiu n’asturianu, con programación esclusiva na nuestra llingua.

La Selmana ye una iniciativa de Radio Asgaya y del colectivu cultural que lleva a cabu les sos actividaes nella, l’asociación xuvenil Burbús y cuenta col apoyu económicu de la Fundación Municipal de Cultura del Ayuntamientu de Xixón, Caxastur y l’Institutu Asturianu de la Mocedá.

Tamién te podria gustar