Portada Comunicación La Universidá abre’l plazu de matrícula pal segundu cursu d’asturianu pa periodistes

La Universidá abre’l plazu de matrícula pal segundu cursu d’asturianu pa periodistes

by asturnet

Hasta’l 10 de febreru. La Universidá d’Uviéu abre güei el plazu de matrícula pal so segundu cursu especializáu d’asturianu pa periodistes titulaos o con esperiencia, un monográficu que fora pospuestu por razones alministratives y que finalmente va cellebrase ente’l 25 de febreru y el 9 d’abril con 45 places disponibles y un preciu d’inscripción de 81 euros.

En términos xenerales, el cursu desendolcaráse como taba previsto nun principiu: Les clases impartiránse vienres y sábados na Facultá de Filoloxía, N’Uviéu, y nel Antiguu Institutu Xovellanos de Xixón, y la nómina de profesores ta encabezada por Xuan Busto en calidá de director ya inclúi, ente otros docentes, al director d’Asturnews y profesor na Universidá Carlos III de Madrid, Próspero Morán.

Asinamesmo, el monográficu formativu d’Estensión Universitaria, que nun proporciona créitos de llibre configuración y, poro, nun tien valor académicu pa superar una carrera, ta empobináu de forma preferente a periodistes titulaos o profesionales con esperiencia nos medios de comunicación.

El pasáu mes de payares, la Universidá completó un primer cursu especializáu d’asturianu pa periodistes que se desendolcó baxo la dirección de Xulio Viejo y en cuya presentación la conseyera de Cultura, Ana Rosa Migoya, aseguró que “ye una obviedá” que la llingua asturiana tará presente na nueva radiotelevisión autonómica.

L’apertura del plazu d’inscripción coincide cola cellebración en tol Estáu de la festividá de San Francisco de Sales, patronu de los periodistes, una conmemoración que los profesionales asturianos de la información secundarán con una xinta de confraternización entamada pola Asociación de la Prensa d’Uviéu.

Tamién te podria gustar