Portada Comunicación La TPA estrena programación matinal y la radio homenaxea a Felpeyu nel empiezu de la emisión en pruebes

La TPA estrena programación matinal y la radio homenaxea a Felpeyu nel empiezu de la emisión en pruebes

by asturnet

La Televisión del Principáu d’Asturies va estrenar la so emisión matinal mañana, festividá del Día d’Asturies, con una programación especial dende’l Santuariu de Cuadonga. Pela so parte, la Radio del Principáu va empezar tamien la so emisión en pruebes mañana col tema musical ‘Xirandiyes’, una adaptación de tres dances asturianes fecha por Felpeyu, que s’escoyó como recuerdu y homenaxe a los músicos Igor Medio y Carlos Redondo que morrieron el pasáu mes de xunu nun accidente de tráficu.

La celebración del Día d’Asturies va vali-y a la RTPA pa estrenar les sos emisiones mesmo na televisión, cola programación matinal, que na radio. Los periodistes Cristóbal Ruitiña y Diana Sánchez van ser los encargaos de presentar un programa especial dende Cuadonga, nel que se va retresmitir l’oficiu relixosu y la procesión a la Santina. Nesti programa especial televisivu tamien se va poner un reportaxe especial grabáu pela mañana con una cámara subacuática nel Llagu Enol de la qu’unos submarinistes saquen una replica de la Virxe del fondu del llagu.

Per otra parte, el periodu de pruebes de la Radio del Principáu d’Asturies va emitir un bucle siguíu de música pa meter, a lo llargo de tol mes de setiembre, los sos espacios informativos. Mañana, amás de rindir homenaxe a Igor Medio y Carlos Redondo col tema de Felpeyu ‘Xirandiyes’, la RPA va poner especial atención nos temes de los grupos que van intervenir nos conciertos programaos en Nava con motivu del Día d’Asturies.

Tamién te podria gustar