Portada Música La Sociedá d’Autores retira la demanda contra l’Intercélticu y negociará un cobru a la baxa

La Sociedá d’Autores retira la demanda contra l’Intercélticu y negociará un cobru a la baxa

by asturnet

Alcuerdu a la puerta’l xulgáu. La Sociedá Xeneral d’Autores y Editores d’España aceptó esta mañana retirar la demanda contra’l Festival Intercélticu d’Avilés, cuya VIII edición empieza mañana, y negociará a la baxa cola asociación Esbardu, organizadora’l certame, un cobru por drechos d’autor que sedrá menor del 10 por cientu reclamáu nun principiu. Dambes partes aplacen a setiembre les conversaciones sobro ediciones anteriores del festival.

Según confirmó el presidente d’Esbardu, Juan Casas, l’asociación cultural que dirixe pagará “lo que realmente correspuenda”, pero en nengún casu el 10 por cientu sobro los beneficios totales que reclamaba la Sociedá d’Autores en conceptu de drechos d’autor por espectáculos musicales. La cantidá final pactaráse darréu fine la VIII edición del festival, qu’arranca mañana y de la que técnicos de la SXAE van facer un siguimientu precisu.

L’alcuerdu algamáu esta mañana evita asina la suspensión de los principales conciertos del certame, que güei debía decidir el xuez en rempuesta a la petición de “midíes cautelares” cursada pola Sociedá d’Autores y Editores. Minutos antes del aniciu de la vista, una conversación ente’l delegáu de la SXAE n’Asturies, Javier Vidal; el conceyal de Cultura del Ayuntamientu d’Avilés, Juan José Fernández; el propiu Juan Casas y los abogaos de dambes partes propició la retirada de l’acusación xudicial, al aceptar Autores la negociación a la baxa.

“Nosotros nunca nun mos negamos a negociar eso”, precisó Casas, qu’espresó la so satisfacción pol alcuerdu algamáu -“agradable y ventaxosu”- y recordó’l saltu cualitativu que da esti añu l’Intercélticu, polo que “güei yera un día pa tirar volaores y non pa dir al xulgáu”, dixo n’alusión al considerable crecimientu que’l festival ufre nesta edición.

Nuna segunda fase, a partir de setiembre, “y ensin presiones”, Esbardu y la Sociedá d’Autores falarán de los cobros que la SXAE reclama poles siete ediciones anteriores del certame avilesín, depués qu’Autores decidiera dar un güelpe de mano el pasáu vienres al denunciar énte’l xuez a los organizadores del Intercélticu por nun comunica-y a la entidá el programa d’actuaciones nin abonar les tases correspondientes que la Sociedá tien estipulaes.

Tamién te podria gustar