Portada Lliteratura La sesta edición de “Llangréullibru” abre les sos puertes emponderando al Quixote

La sesta edición de “Llangréullibru” abre les sos puertes emponderando al Quixote

by asturnet

La VI edición de “Llangreullibru” entama güei col lema: “Elogio de la lectura en el cuarto centenario de El Quijote”. La feria que durará hasta’l 15 de mayu y que se fai tradicionalmente nel Parque Dolores F. Duro de La Felguera sirvirá pa presentar, ente otres novedaes, el poemariu “Noches de incendio” de Berta Piñán. Presentaciones, recitales, alderiques, representaciones teatrales y conciertos completen un programa que cada añu confirma esta feria como una cita imprescindible na vida cultural de les cuenques. Col lema “Elogio de la lectura en el cuarto centenario de El Quijote” ábrese un programa cargáu d’actos y que va dende güei hasta’l día 15 d’esti mes. Cola obra cervantina como argumentu los actores del grupu de teatru “Kumen” fadrán dos actuaciones: a les diez y a les doce, mesmo güei que mañana.

Na programación prevista pa esta mañana destaca’l debate sobre “La aventura de la lectura con El Quijote”, na qu’intervendrá Javier García Cellino, Benigno Delmiro Coto, Araceli Fernández Rojo y los profesores de los diferentes centros de secundaria participantes y pa los que ta pensada esta actividá. Esti actu realizaráse na biblioteca de Riañu, de la que ye bibliotecaria Fernández Rojo, y que fue Premiu Fomentu de la llectura.
A les ocho y media la tarde Aaron Zapico de Forma Antiqua dará un conciertu de clave.

La tarde del vienres 13 destaca poles presentaciones de llibros mui esperaos polos llectores. A les seis y media la tarde presentarase’l llibru “En tiempos de Antoñita la Fantática” (editorial Foca) de Paloma Uría, que va ser presentada por Ana Arbesú del grupu Les Filanderes.
A les siete de la tarde Yolanda Magdalena Montes, responsable del Área de Política Llingüística del Ayuntamiento de Llangreu, presentará l’Antoloxía “Noches de incendio” (Editorial Trea) de Berta Piñán, una de les autores más seguíes y reconocíes de la poesía asturiana d’anguañu. L’actu cuntará cola presencia de l’autora.
Actu siguíu, a les siete y media, Rosa Lorenzo del grupu Les Filanderes presentará’l llibru “Dinero, Amor e Individualismo” (editorial KRK) de les autores Capitolina Díaz y Sandra Dema. Mentes qu’a les ocho la tarde, Ludi González, fadrá lo propio cola novela “La Isla” (editorial Madú) de María Esther Álvarez.

La mañana del sábado 14 entamará cola presentación del llibru “Visita a los Picos de Europa” (editorial Everest) de Bernardo Canta. Esti actu tará dirixíu pol Presidente del Grupu de Montaña ENSIDESA de La Felguera, Felix García Peláez.
A la una tendrá llugar un debate sobre los grandes autores de la novela negra anguañu. Intervendrán na mesa Justo Vasco que va ser presentáu pol escritor Alejandro Martínez Gallo.
El programa de mañana completase con dos nueves presentaciones: a la una y media Antón Saavedra acompañará a Pedro Fandos y Marino Iglesias na presentación de “Dejaron hu(e)lla”; y a les dos y diez presentarase la “Nueva guía de turismo de la Mancomunidad”. Pela tarde será Alberto Vega l’encargáu de presentar “Poesía para los que leen prosa” de Miguel Munárriz. Tres d’ella, Alberto Piquero presentará “El amor inútil” de Javier Lasheras, presidente de l’Asociación d’Escritores d’Asturies. A les ocho, l’escritor Ricardo Menendez Salmón falará de “Contraterceros”, poemariu de Guillermo del Pozo que fue finalista nel Ateneu de Sevilla.

L’últimu día de la Feria la Banda de Música de Llangreu ofrecerá un conciertu tres del que Javier García Cellino y Juan Ignacio González, presentaos por Fernando Fernández Tamargo, presentarán el so llibru “La vieja Música”, editáu por Grupu Norte. Benigno Delmiro Coto y Miguel Areces, n’homenaxe a Camporro, miembru de la tertulia Cauce recientemente fallecíu, presentarán el llibru de relatos cortos “Historias de cine”, frutu del últimu cursu de dicha asociación. L’actu tará presidíu por Francisco Villar.
A les siete la tarde van ser Jose María Munárriz y Francisco J. Lauriño, presentaos por Joaquín González Torre, los que falarán sobre cine y lliteratura. Y a les ocho menos cuartu, Yolanda Magdalena Montes moderará un alderique sobre la lliteratura n ‘asturianu nel valle del Nalón nel qu’intervendrán los escritores Pablo Antón Marín Estrada, Helena Trejo Fombella, Xurde Álvarez, Pablo Rodríguez Medina, Chechu García, Xulio Arbesú, Xose Ramón Martín Ardines y Severino Antuña.Como cierre de los actos, la poeta sotrondina Ana Rosa Fernández, presentada por Javier García Cellino y Noelí Puente, dará un recital con poemes del so llibru ineditu “Los nombres de la lluvia”. La clausura correrá a cargu del cuartetu Torner.

Tamién te podria gustar