Portada Escéniques La selmana más escénica desendolcase ente Llugones y L’Infiestu

La selmana más escénica desendolcase ente Llugones y L’Infiestu

by asturnet

La tercer selmana d’agostu axunta la actividá teatral más completa del mes, entamando cola XXVII Muestra de Teatru de Llugones que se celebra na localidá asturiana hasta’l próximu día 23 d’agostu cola organización de Teatru del Norte y que tien una programación qu’arrecueye 5 espectáculos. Amás del 22 al 27 d’agostu van tener llugar los XV Alcuentros nel Norte, alcuentros de Pedagoxía Teatral en L’Infiestu.

La Muestra de Teatru de Llugones, qu’anguaño celebra los sos ventisiete años d’esistencia, celebrase ente’l 19 y el 23 d’agostu (con funciones a les 22.00 hores) na Casa de la Cultura de Llugones. La cita ye una les más veteranes d’Asturies, a lo que contribuyó’l sofitu incondicional que, añu tres d’añu, ufiertó’l pueblu de Llugones a esta Amuesa Teatral, empecipiada en 1986 pol Teatru del Norte.

La compañía La Texedora de Suaños, de Xixón, presentó ayeri martes, 20 d’agostu, la pieza de Sam Shepard ‘Llocos d’amor’ con dirección de Gemma de Luis. Nesti testu fundamental del teatru contemporaneu d’Estaos Xuníos el so autor recueye’l testigu d’autores como Tennesse Willians pa pasalo pol so particular realismu y falanos de la soledá, del amor y del deséu.

Otra compañía de Xixón, Teatru d’El Cuervu, protagoniza la velada d’esti miércoles 21 cola puesta n’escena de ‘Criaos y Bufones’ de Sandro Corderu na qu’el mesmu autor dirixe. La obra amuesa’l viaxe de dos actores al corazón mesmu del teatru, a les sos glories y miseries, un viaxe a nenguna parte. Y coles mesmes ye una antoloxía de fragmentos d’obres de teatru de Shakespeare, pero siempres dende’l prisma del humor, la tenrura y la señaldá.

El xueves, 22 d’agostu, va ser la vez de Konjuro Teatru que va poner n’escena la obra ‘Teatromaquia’ de Jorge Moreno con dirección del propiu autor, qu’amuesa una reflexón sobre’l teatru y los actores, pero esta vegada dende la óptica asturiana y dende l’humor y la sátira. Jorge Moreno ye unu de el autores asturianos más importantes del momentu.

L’amuesa conclúi’l vienres, 23 d’agostu, nesti casu a les 19.00 hores, cola presencia de Tragaluz Titeres, compañía de Pola de Siero, que va presentar el especetáculo familiar ‘Vaya par de Princeses’ con dirección de Joaquín Hernández. Tratar se d’un espectáculu de títeres del repertoriu de la compañía que se vale del humor p’acompañar el maxistral manexu de los títeres.

Tamién te podria gustar