Portada Sociedá La segunda edición del Derramidea ta dedicada a la llucha de les muyeres pola llibertá

La segunda edición del Derramidea ta dedicada a la llucha de les muyeres pola llibertá

by asturnet

L’amuesa cultural y social que se fai de forma complementaria al Derramerock conocida como’l Derramidea, va cellebrar una nueva edición en Pravia dedicada a la llucha de les muyeres pola llibertá. La proyección de los cortos finalistes del concursu de Moces Productores Cinematográfiques d’Asturies, meses redondes y conciertos van enllenar el programa de la segunda edición d’esti certame que va tener llugar ente los díes 29 de xunu y el 1 de xunetu.

Cortos como ‘Bajar la Música’ y ‘Suena’l camín’ van proyectase nel segundu certame Derramidea, nel que se va poner en marcha tamien la Feria d’Asociaciones Moces y ONGD, cola collaboración del Conseyu de Mocedá del Principáu d’Asturies.

A lo llargo de distintes meses redondes van analizase fenómenos como’l xeneru y la música; les muyeres y la llibertá; o casos de violencia de xeneru como los de Ciudad Juárez y Guatemala. Dientro de les actuaciones musicales va cuntase cola participación de grupos como Amparanoia, Mallory Knox, Jacky Trap y Sonora.

Concursu de graffitis, exposiciones como la dedicada a la figura de Dolores Ibárruri, la visión del xeneru dientro del mundu del rock y la ellaboración d’un DVD con entrevistes a los ponentes nes conferencies del Derramidea, son dalgunes de les actividaes d’un certame que quier sensibilizar a la población sobre la situación que padecen les muyeres, en cualisquier llugar del mundu y cualisquier periódu hestóricu, pola condición de nacer muyeres.

Tamién te podria gustar