Portada Política La Procuradora “corrixe” una convocatoria discriminatoria

La Procuradora “corrixe” una convocatoria discriminatoria

by asturnet

Tres d’un recursu del Aconceyamientu de Xuristes pol Asturianu, la Procuradora Xeneral d’Asturies corrixe un “error” na convocatoria d’un Premiu nel que se discriminaba la llingua asturiana.L’Aconceyamientu de Xuristes pol Asturianu manifiesta tar fartucu de tantes inxustes agresiones escontra la ciudadanía asturfalante protagonizaes pol gobiernu Areces.

La situación denunciada anicia en data 29 d’avientu del caberu añu, cuando’l Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (BOPA), asoleyaba una resolución de la Procuradora Xeneral llamando a la Primera Edición del Premiu denomáu “Amparu de Derechos y Llibertaes”. Nella facíase de menos a la llingua tradicional del pais al desixir que les solicitúes y documentación axuntada teníen que se presentar “necesariamente” en castellán.

Tres del recursu del Aconceyamientu de Xuristes pol Asturianu, el día 5 de febreru de 2011 el BOPA espubliza una igua d’erros pa qu´onde se dicía “ las solicitudes y documentación adjunta se presentarán necesariamente en castellano” diga “Las solicitudes y documentación adjunta se presentarán en castellano. También serán admisibles, de conformidad con la normativa de aplicación, las solicitudes y documentos que se formulen en bable/asturiano”.

Tomando en cunta que la “normativa de aplicación” ye, nada menos, que la Declaración Universal de los Derechos Humanos, el Conveniu Européu de Derechos Humanos y la Constitución Española, nun ye de plasmar que l’Aconceyamientu de Xuristes pol Asturianu manifieste tar fartucu de tantes inxustes agresiones escontra la ciudadanía asturfalante protagonizaes pol gobiernu Areces y los sos satélites, siendo asina que lo menos que se pue pidir a les autoridaes públiques ye una actitú bonal nel acatamientu de les lleis, xustamente tolo contrariu d’esta permanente rebeldía no que cinca al cumplimientu de la probe normativa que protexe l’usu de la llingua propia. Rebeldía y desacatu a les lleis que mos desixe a les organizaciones cíviques l’andar tres d’ellos, como la xusticia, una y otra vuelta, per xulgaos y tribunales. Resolución de 28 de enero de 2011, de la Procuradora General del Principado de Asturias, por la que se rectifican errores detectados en la Resolución de 17 de diciembre de 2010

Tamién te podria gustar