Portada Convocatories La Llaboral acueye güei la presentación de la primer guía del conxuntu hestóricu escrita n’asturianu

La Llaboral acueye güei la presentación de la primer guía del conxuntu hestóricu escrita n’asturianu

by asturnet

Güei, llunes 29 d’avientu, na sala de prensa de La Llaboral y a partir de les seis de la tarde, cuntando cola presencia de los autores y de Jesús López, xerente de RECREA; José Ramón Pérez Ornia, director del Ente Públicu de Comunicación del Principáu d’Asturies y de Cristian Velasco, editor de la obra va presentase una guía de la Universdá Llaboral de Xixón, “La Llaboral de Xixón, un secretu”, nuna cuidada edición trillingüe (asturianu, castellán ya inglés) redactada por Adolfo Camilo Díaz y Mercedes Menéndez. La presentación va cuntar con una visita a los principales llugares del edificiu.

Adolfo Camilo Díaz (Ayer, 1963) ye historiador, xestor cultural y escritor. Nome fundamental de la nueva lliteratura asturiana. Ensayista («El teatru popular asturianu», «El cine fantaterrorífico español»), narrador («Imago», «Diariu de viaxe»), dramaturgu («País», «Nueche»); director de videoclips («Miraes») y compositor («Inaux», «Una mañana»).Mercedes Menéndez (Uviéu, 1979) ye historiadora del arte, especialista en Xestión Cultural y Postgráu d’Escritura y Producción pa TV pola Universidá d’Uviéu; conductora de l’Axenda Cultural «Al aldu» de la RTPA; como analista cultural collabora nel selmanariu Les Noticies, La Voz de Avilés o en publicaciones especializaes como El Súmmum.

Tamién te podria gustar