Portada Sociedá La capitalidá cultural concedida pola Unesco centrará la promoción turística d’Asturies

La capitalidá cultural concedida pola Unesco centrará la promoción turística d’Asturies

by asturnet

Asturies empezará por Xapón pa ‘vendese’ como “capital cultural del mundu”. El Gobiernu autonómicu abrirá nel país asiáticu la so nueva campaña de promoción turística, que tará centrada en destacar la capitalidá cultural concedida a Asturies pola Unesco ente ochobre de 2005 y payares de 2006, periodu nel que los Premios ‘Príncipe’ cellebrarán el so 25 aniversariu con una bayurosa axenda d’actividaes.

El presidente autonómicu, Vicente Álvarez Areces, confirmó esta mañana en Madrid l’apueste del Gobiernu por promover una imaxe d’Asturies como epicentru cultural del mundu, y avanzó que’l primer ‘stand’ que’l Principáu asitiará nel estranxeru p’abrir esa promoción sedrá la Esposición Universal de la llocalidá xaponesa de Nagoya, el prósimu mes de xunetu.

N’otres pallabres, l’aniversariu de los premios ‘Príncipe de Asturias’, que traerá al Principáu a dellos premiaos de relevancia internacional paparticipar en conferencies, conciertos y esposiciones, marcará l’axenda turística del Gobiernu autonómicu, nel mesmu añu nel que se cumplen dos décades de la creación de la imaxe institucional del ‘Asturias paraíso natural’.

Los xestores públicos del turismu n’Asturies intentaránen 2005, poro, atrayer al Principáu a un mayor númberu de turistes estranxeros pregonando les bondaes del aniversariu de los premios ‘Príncipe’. Álvarez Areces asistió güei al Día d’Asturies na Feria Internacional de Turismu de Madrid (Fitur) en compaña, ente otres personalidaes, del presidente de la Fundación ‘Príncipe’, José Ramón Álvarez Rendueles.

Tamién te podria gustar