Portada Música La Banda de Villaviciosa-El Gaitero dexó nidio’l so dominiu na II Fase de la Liga Galega

La Banda de Villaviciosa-El Gaitero dexó nidio’l so dominiu na II Fase de la Liga Galega

by asturnet

La Banda de Gaites de Villaviciosa-El Gaitero algamó esta fin de selmana’l primer puestu na segunda fase de la “Liga Galega de Bandas de Gaitas” que se celebró’l sábadu en La Villa. El mal tiempu fizo cancelar los conciertos de los meyores gaiteros del sieglu, que s’axuntaron estos díes nel conceyu maliayés y que vieron a la Banda anfitriona ganar esta segunda fase y averase a la primer clasificada na llucha pol títulu.

Más de 3.000 gaiteros y 89 bandes d’España y Portugal participaron nesta segunda fase de la “Liga Galega de Bandas de Gaitas” a les 11,30 la mañana del domingu nel Parking El Pelambre. La competición finó cola Banda de La Villa, col maestru Martín Poladura domo direutor, algamando un primer puestu que la dexa colocada en segunda posición, tres de la Banda “A Carballeira”, na tercera y última fase de la Liga, cola que va tener que decidir el campeonatu na tercer fase que se tien de celebrar na estación d’esquí de Cabeza de Manzaneda, en Galicia.

Conciertos clausuraos

Los meyores gaiteros del sieglu nun pudieron ser los protagonistes principales de la Final de la Lliga Galega de Bandes de Gaites que se desendolcara esti domingu 1 d’abril en La Villa, nel conceyu maliayés. José Manuel Tejedor ( Asturies) Gaita Asturiana, Whistles Anxo Lorenzo ( Galicia) Gaita Gallega, Fred Morrison ( Escocia) Highland Pipes y Border Pipes, Jarlath Henderson ( Irlanda) Uillean Pipes y Patrick Molard ( Bretaña) Biniou Kozh y Bibiou Braz diben ser los protagonistes d’un conciertu na nueche del 31 de marzu nel Parking El Pelambre, nel que tamién participaben como músicos convidaos Ruben Bada (Bouzouki, guitarra acústica), Javier Tejedor (Curdión de botonera, percusiones) y Oracio García (Contrabaxu) xunta’l grupu Corquiéu, pero’l mal tiempu fizo clausurar el conciertu.

La programación tampoco nun pudo entamar el vienres 30 de Marzu con un conciertu nel mesmu Parque, a partir de les 9 la nueche, con La Bandina Tradicional La Curuxa, Los Gatos del Fornu y Skama la Rede, tamién por mor del mal tiempu.

Tamién te podria gustar