Portada Sociedá L’Academia de la Llingua Asturiana convoca la Prueba de Concocencia del mes de mayu

L’Academia de la Llingua Asturiana convoca la Prueba de Concocencia del mes de mayu

by asturnet

Redacción.

Como vien faciendo dende va munchos años, l’ALLA fai dos convocatories añales de la so ‘Prueba de Conocencia’. Apocayá l’ALLA convocó la segunda convocatoria d’esta prueba pa esti añu. La prueba va ser el 26 de mayu y el plazu de matrícula va abrise’l día 14 y hasta’l 24 d’esti mes.

Los conteníos de la prueba son, na ‘Estaya Llingüística’, el terner conocencia y dominiu del funcionamientu gramatical del asturianu y de la norma academica, tener un emplegu amañosu de la llingua, puestu en práutica gracies a exercicios gramaticales y de composición escrita y per último ser a pasar la prueba de práutica oral, nel que va mid¡ise’l nivel d’emplegu faláu de la llingua, nuna situación real o imaxinaria, que se va valorar nuna conversación colos miembros del xuráu calificador.

Amás, la prueba inclúi una entruga sobre ‘llingua y sociedá’, na que les persones que se presenten han tener conocencia “del allugamientu de la llingua dientro de la sociedá asturiana asina como del procesu de normalización en que ta inxerta”.

Datos completos de la Prueba de Conocencia

Tamién te podria gustar