Portada Música K-Nalón desestima la nominación de los Premios de la Música pola política de la SGAE nos derechos d’autor musicales

K-Nalón desestima la nominación de los Premios de la Música pola política de la SGAE nos derechos d’autor musicales

by asturnet

L’Academia de la Música acaba faer publico esta selmana la rellación d’artistes y grupos nominaos a los premios d’esti añu, siendo los nominaos n’esta edición al meyor cantar n’asturianu La Bandina, Esther Fonseca, el Colectivu de músicos pola Oficialidá y K-Nalón. Y dende K-Nalón quieren faecr publico “qu’anque tamos agradecíos pola nominación nun queremos formar parte de tales premios. Consideramos positivo qu’alguien haiga puesto el güeyu en nosotros, pero nun sería xusto pa nos, nin pal restu d’artistes que tamién podrien tar ente los finaistes”.

La canción cola que tan nominaos ye Dixebra, un cantar que forma parte del tributu-homenaxe que ventidos bandes asturianes fiximos al grupu Dixebra. Esti discu ta rexistrau na SGAE, pero K-Nalón nun lo ta, y esa ye la cuestión.

El grupu fai un apueste dende’l principiu pola llibre difusión de la música y la cultura, y n’esi sen toles sos creaciones tienen llicencia Creative Commons del tipu Reconocimientu-Non comercial-Sin obres derivaes (3.0 España License) Y ye hai onde la so filosofía choca colos planteamientos de la SGAE.

K- Nalón afirma nel comunicáu nel que dan anuncia al so refugar de la nominación que respeten a tolos grupos que formen parte de la SGAE, pero nun comparten la politica d’esta entidá y tan totalmente escontra’l famosu CANON que graba’l preciu de munchos productos electronicos, polo qu’entienden que sería un actu hipocrita pola soa parte aceptar cualquier nominación fecha pola SGAE.

Ante ello, K-Nalón acaba mandar un comunicau a esta entidá pa que nun cuenten con K-Nalón y reconsideren a los otros grupos que nun entraron como finalistes. Polo que tienen de conocimientu ye la primer vez que se plantea esta cuestión nos premios anuales de la Academia de la Música.

Tamién te podria gustar