Portada Música Joaquín Sabina anuncia que vuelve a los escenarios y que’l primer conciertu va ser en Xixón

Joaquín Sabina anuncia que vuelve a los escenarios y que’l primer conciertu va ser en Xixón

by asturnet

Joaquín Sabina yera a la fin l’invitáu sorpresa que la organización de la Selmana Negra anunciaba pa la so segunda velada poética. Después de dar plantón dos años al festival xixonés, el cantante apareció ayer compartiendo velada colos poetes Ángel González y Luis García Montero. Cola voz más cascada que nunca y guiños constantes al públicu playu, Sabina aprovechó la so intervención na Selmana Negra p’anunciar que na seronda vuelve a los escenarios y que quier facelo en Xixón, una ciudá onde siempre cuntó con abondos siguidores y onde tenía por vezu entamar o pesllar les sos xires.

La presencia de Joaquín Sabina na Selmana Negra yera un secretu a voces desque Paco Ignacio Taibo anunciara un invitáu sorpresa pa la llectura nocturna de González y García Montero. N’anterior ocasión na que’l cantante vieno al festival lliterariu en calidá d’autor de versos hebo un barullu que la organización quería evitar esti añu. Valles de seguridá de la principal entidá financiera d’Asturies -les mesmes que se ponen nos conciertos- separaben al públicu de la mesa onde lleíen los poetes y empleaos de seguridá de la organización facíen de vixilantes pa evitar cualquier enguedeyu.

El nome de Sabina namás apaeció

nel cartelu de les actividaes de la carpa central pela tarde y escritu a rotulador, sicasí la noticia de que’l cantante diba participar na llectura de la nueche corrió como la pólvora y a medianueche cientos de persones apetiguñábense na carpa d’alcuentros pa ver al so ídolu. Mentantu llegaba esi momentu, El Yampi, un cantante de la cai habitual na Selmana Negra dende va años entretenía al públicu coles sos imitaciones del propiu Sabina.

Los tres poetes apaecieron puntuales metanes d’una ovación a la que nun paez mui avezada la voz íntima de la poesía. Por turnos fueron lleendo los sos poemes y nún d’esos turnos foi cuando Joaquín Sabina, aludiendo al ictus que sufrió apocayá y que lu apartó de los escenarios, anunció qu’en setiembre o n’ochobre volvía a actuar y que Xixón yera la ciudá escoyida pal so primer conciertu.

Los tres poetes quixeron acabar la so actuación con humor y asonsañando a los tres tenores cantaron -un dicir- un himnu que Sabina compunxo pa la propia Selmana Negra. Enantes el cantante ya sacara a escena ún de los sos trucos d’escenariu al lleer unos versos sobre’l papa Benedicto que’l públicu había contestar diciendo: “Habemus papam”. Al final avalancha na firma de llibros de los tres poetes, pero controlada y ensin desgracies personales.

Los poetes Ángel González y Luis García Montero participaran enantes de la velada na presentación del llibru del primeru: “La poesía y sus circunstancias” xunta a Paco Ignacio Taibo I, padre del organizador de la Selmana y amigu de González dende la infancia. El poeta uvieín dixo que la so obra yera más la d’un “llector curiosu y atentu que la d’un críticu o un estudiosu” y que compartía con QUevedo la so preferencia por vivir “arrodiáu de pocos y doctos llibros más que d’una biblioteca de consulta universitaria”.

Tamién te podria gustar